Wanneer zou Nintendo die mails verzenden wie voorrang krijgt als online lid voor de pre-orders?![]()
Heb die op discord al zien voorbij komen…
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer zou Nintendo die mails verzenden wie voorrang krijgt als online lid voor de pre-orders?![]()
De Wii U was nu ook wel een specialleke, maar ik zie de Switch 2 toch niet floppen: het is gewoon meer (en beter) van hetzelfde. Er moeten gewoon goeie Nintendo exclusives komen en dan verkoopt dat wel weer als zoete broodjes...Mijn buikgevoel op dit moment zegt dat de Switch 2 een Wii U gaat worden met tegenvallende verkopen.
De wiiu had anders ook goede Nintendo gamesDe Wii U was nu ook wel een specialleke, maar ik zie de Switch 2 toch niet floppen: het is gewoon meer (en beter) van hetzelfde. Er moeten gewoon goeie Nintendo exclusives komen en dan verkoopt dat wel weer als zoete broodjes...
Ja, maar de Wii U is als concept toch altijd een wat vreemde vogel geweest... met toch ook maar veel "HD remakes" van games voor de eerste Wii voor zover ik mij herinner? Het leek wel een portable, maar was dat eigenlijk niet.De wiiu had anders ook goede Nintendo games

De Wii U was meer het concept van een DS waar men dan een console wou van maken.Ja, maar de Wii U is als concept toch altijd een wat vreemde vogel geweest... met toch ook maar veel "HD remakes" van games voor de eerste Wii voor zover ik mij herinner? Het leek wel een portable, maar was dat eigenlijk niet.
Het succes van de Switch is toch ook juist (deels) te danken aan de combinatie van portable + TV-console.
Mhh, bedankt voor de waarschuwing alvast. Ik kijk momenteel uit naar Mediamarkt, blijkbaar ook 4% cashback via vouchers.Eerst een verkeerde levering, daarna zogezegd afgeleverd maar nooit iets gezien. Heeft serieus wat tijd en en moeite gekost om mijn geld terug te krijgen. Soit, ik blijf er ver van weg, maar dat is iets wat ieder voor zichzelf moet uitmaken.
Ah ok. Want is niet echt duidelijk wanneer je als online-lid weet of je al dan niet voorrang hebt voor pre-orders via de Nintendo Store. Hopelijk binnenkort meer info daaromtrent.Heb die op discord al zien voorbij komen…
Er zijn wel MicroSD express cards om die 256GB interne opslag uit te breiden.Ik wil de Switch 2 sowieso in huis halen...
maar twijfel op dit moment héél hard om nog bij physical games te blijven zoals m'n huidige Switch of om full digital te gaan voor het prijsverschil en het gemak, maar vrees voor de opslagmogelijkheden... 256 GB is tegenwoordig weinig... de vraag is hoeveel games krijg je op zo'n µSD Card voor je er spijt van krijgt...
Als het snel genoeg download dan is het nog gemakkelijker om even een game te verwijderen en later opnieuw te downloadenYep, enkel MK world tour bij launch... als we Switch 2 welcome tour negeren.Ik was aant twijfelen om deze in huis te halen, maar zie ik het nu goed dat er welgeteld 1 exclusieve game uitkomt bij release van de switch 2? (mario kart world tour)
Alle andere launch games zijn games die al op andere consoles beschikbaar zijn of "upgrades" van bestaande switch games?
PS5 had, (PS4 releases niet meegerekend), enkel Demon Souls en Destruction All-Stars, naast Godfall (third party). Is dus niet meer zoals oudere generaties (die enorme verschillen kenden op vlak van gameplay en graphics) dat je een waslijst aan 'nieuwe' games krijgt op release. Helaas.Ik was aant twijfelen om deze in huis te halen, maar zie ik het nu goed dat er welgeteld 1 exclusieve game uitkomt bij release van de switch 2? (mario kart world tour)
Alle andere launch games zijn games die al op andere consoles beschikbaar zijn of "upgrades" van bestaande switch games?