algemene discussie | Nintendo

Laatst bewerkt:
ik heb grip cover besteld voor op die pro controller 2 sticks te doen, tis een heel goei controller maar ik vind die echt heeel glad ook de sticks zelf veel te glad.

Ik hoop dat er op termijn ook zo een Hori-controller komt voor de Switch 2 zoals ik al in bezit heb voor de Switch 1. Zeer handig voor mensen met grotere handen om langere tijd in handheld-modus te spelen.

Ik heb op mijn glazen screenprotector al wat krassen (rechts van de console). Ik vermoed dat dit van de dock komt (er komen er steeds bij…).
Vind hetvwel raar, want op het zicht is de dock zeer glad.

Gelukkig is het maar een glazen schermpje van een paar euro en niet het origineel scherm zelf.

Ik heb op mijn glazen screenprotector al wat krassen (rechts van de console). Ik vermoed dat dit van de dock komt (er komen er steeds bij…).
Vind hetvwel raar, want op het zicht is de dock zeer glad.

Gelukkig is het maar een glazen schermpje van een paar euro en niet het origineel scherm zelf.
Ik had in het dock van switch 1 aan de binnenkant zacht vilt geplakt op de plaats waar het scherm hey plastic raakt.
Mss lukt het ook bij s2

Heb net de dbrand prism screenprotector op mijn switch 2 geplaatst. Beetje prijzig, maar amai ik ben echt onder de indruk. Mooi 100% recht geplaatst en nul bubbles

Ik heb 10 euro betaald op Amazon voor 4 stuks. Zit een mal bij om die recht te leggen. Hangt 100 procent recht en niks bubbels.

Waar gekocht?
Op dbrand.com zelf, levering was redelijk snel. En je hebt ineens een set van twee.
Ik heb 10 euro betaald op Amazon voor 4 stuks. Zit een mal bij om die recht te leggen. Hangt 100 procent recht en niks bubbels.
Nice! Ik ben er bijna zeker van dat die wrs quasi hetzelfde zijn als dbrand. Maar voor het allereerste gebruik van zo'n nieuw toestel, investeer ik altijd meer voor een merknaam, ook al is dat wrs vooral psychologisch :ROFLMAO: als ik er ooit meer nodig heb en de switch heeft al wat meer doorstaan, ga ik ook doorgaans voor amazon.

Terug
Bovenaan