Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb voorlopig ook nog aan de verleiding kunnen weerstaan.
Nog ff wachten tot ze out of stock zijn, en we zijn safe!Tot nu toe de neiging om em te kopen kunnen weerstaan. Maar moet morgen vlakbij de Dreamland in Tongerlo zijn. Toch eens kijken of ze er daar nog eentje hebben.

De line up van games is ook niet zo groot, enkel voor Mario kart kan je het doen en dat is het bij mij ook niet waard.Ik heb voorlopig ook nog aan de verleiding kunnen weerstaan.
Nee, niks van fees gehad!heb je geen import taks gehad dan van uit de US ?
Vooral ook dat. Zou me meer te doen zijn om de visuele upgrades van een aantal games, ongetwijfeld dat de Zelda games er zullen beter uitzien op een 4K TV.De line up van games is ook niet zo groot, enkel voor Mario kart kan je het doen en dat is het bij mij ook niet waard.
Nog ff wachten tot ze out of stock zijn, en we zijn safe!![]()
Kan je eens die is aangekomen is een posten of die nu echt zo goed is als ze beweren + heb je nog importkosten moeten betalen?Net de dbrand killswitch besteld, kostelijk, maar duidelijk wel de beste grip + case die er momenteel is.
Idd, direct nieuwe playthrough begonnen en ben terug hooked.Breath Of the Wild op Switch 2 speelt zalig! Voor mij was het die 10 euro waard om te upgraden.
.Fijn om te lezen. Dat gevoel had ik zelf ook al bij het bekijken van gameplay videos die de Switch 1 en 2 versies vergelijken.Ontopic:
Breath Of the Wild op Switch 2 speelt zalig! Voor mij was het die 10 euro waard om te upgraden.
De zaterdag na de launch hadden ze in Tongerlo enkel nog maar de bundels met Mario Kart. Daar heb ik eentje van meegenomen.Toch even de Dreamland bezocht, ze hadden er geen. Kon me wel vrijblijvend op een lijst zetten dat ze er eentje aan de kant houden zonder aankoopverplichting. Dat maar even gedaan.

Zeer herkenbaar... Heb het hier op 't forum ook al eens gezegd dat ik bij TotK veel problemen heb om locked in/hooked te geraken. Bij BotW had ik dit veel minder, maar wat moest een mens toen ook anders doen tijdens lockdown.Ik keek ernaar uit om terug de draad op te pikken met Tears of the Kingdom, maar ik geraak ontmoedigd zodra ik in het spel zit
Ik kan dat gewoon niet meer, van die massieve open world games.
Beide games geven u als speler weinig "richting".

Voor mij moet een game niet langer dan een 15uur durenIk kan dat gewoon niet meer, van die massieve open world games.
Ligt aan onze generatie denk ikBegrijp me niet verkeerd maar hoop echt dat Nintendo terug de oudere weg opgaat met Zelda zoals de Wind Waker en andere titels.
Die open werelds zoals BOTW zijn zeker goed maar kan geen 100 uren meer steken in een game en de fun is er voor mij persoonlijk snel af.
Zal mss de enige zijn maar voor mij is een lineair spel zeer welkom![]()
niks zo fijn als een lineair spelBeide "formules" hebben hun charme, ik kan met allebei leven voor de toekomst, maar open world principe maakt het zeker "zwaarder" om vol te houden... Ik zou er ook niet van opkijken als Nintendo het roer volledig terug zou omgooien voor de volgende "grote" Zelda-game... The Wind Waker op de GameCube was zo destijds ook een gigantische stijlbreuk tegen alle verwachtingen van iedereen in... Lijk mij dan ook straf als ze nu "gewoon" een (rechtstreeks) vervolg op TotK zouden breien op de Switch 2 volgens grotendeels dezelfde principes.Begrijp me niet verkeerd maar hoop echt dat Nintendo terug de oudere weg opgaat met Zelda zoals de Wind Waker en andere titels.
Die open werelds zoals BOTW zijn zeker goed maar kan geen 100 uren meer steken in een game en de fun is er voor mij persoonlijk snel af.
Zal mss de enige zijn maar voor mij is een lineair spel zeer welkom![]()