Ik volg u.. maar tegelijk ook niet. Galaxy games en alle 3D Mario games al redelijk wat opnieuw gespeeld. Het zijn games die gewoon geen gelijke kennen, en ook zogoed als niet verouderen. Is het veel geld voor een re-release? Sure. Teveel? Gezien ze al vele malen hun winst over hebben gehaald. Yeah fuck yeah. Maar is het nog steeds fun van begin tot eind en zijn er veel betere 3D platformers buiten Nintendo om? Hell no. Er is gewoon niemand dat zelfs maar probeert om te concurreren.
Het lijken ook wel degelijke remasters te worden.
Als dit in combinatie met de film leidt tot een Galaxy 3, dan hebben ze alvast mijn volledige goedkeuring![]()
Dan nog een volledige nieuwe game kost nu al zo'n 70-80 euro.. Maar een remaster voor 70 Euro? Toch veel geld voor een game waar men praktisch kleine dingen aan toevoegt? 35-40 Euro zou ik een geschiktere prijs vinden, ik ben realistisch en spendeer niet blindelings mijn geld dag 1 aan toestellen, games, etc.. full price.. Veel remasters zijn ook naar mijn mening overpriced, maar gelukkig dalen deze wel in prijs na een tijdje. Bij Nintendo mag je al blij zijn als men eens korting geeft... Int leven moet je kritisch zijn... Dat het goede games zijn en dat er idd amper zulke games zijn weet ik wel maar daar draait niet direct om..