algemene discussie | Nintendo

Ik lees net op tweakers dat pre-order op Amazon NL 41 euro was. Omg:(

Heb ik zelf niet gezien, want anders was het verschil met de nintendo versie mij te groot.
Heb planeet 1 van galaxy 1 gedaan en speelt wel redelijk. Enkel drift de aanwijzer wel hard (moet je vaak resetten) en soms blijft Mario in een cirkeltje lopen.

Enfin, zit nog diep (hoog eigenlijk :p) in silksong en wil dat eerst doorspelen.

Iemand ervaring met de EasySMX S10? Zoek een switch 2 controller die console kan opstarten uit slaaptoestand zonder het geld te willen uitgeven aan een switch2 pro controller.

Iemand ervaring met de EasySMX S10? Zoek een switch 2 controller die console kan opstarten uit slaaptoestand zonder het geld te willen uitgeven aan een switch2 pro controller.
Ik ben toch content van mijne Playstation controller icm een 8bitdo usb adapter 2.

Controller is vinniger dan de switch pro controller 2, en ook minder input lag

Wel console aanzetten eerst.

Ik ben toch content van mijne Playstation controller icm een 8bitdo usb adapter 2.

Zou ik ook overwegen, maar heb graag de luxe van men controller te wekken uit slaapstand met enkel de controller. :D

Op amazon.com.be staat de Switch 2 nu te koop voor maar €419 euro. Dus ja de sprong ook maar gewaagd. Meer dan dit wou ik er echter ook niet aan uitgeven. Benieuwd of de prijs volgende maand nog lager zal zijn of niet... Wel zonder games aangezien MK8 met een downloadcode is, prefereer ik toch fysieke games..

Nu nog wat cheap games vinden en tijd vrijmaken of het gaat stof happen, heb nu al weinig tijd om even te gamen oftewel ben ik 's avond te moe of is het te laat om nog snel ff te gamen... en feit dat ik teveel games heb liggen die ik koop maar niet aan geraak en spring nu regelmatig van game tot game... en steek geen tijd meer in games om alles nog te doen, sommige games zijn vaak oké voor 1 keer te doorlopen. Hier en daar weinig games waar ik alles wil doen..

Ik doe hetzelfde, en dat werkt echt zeer aangenaam imo.
Al is het maar omdat mijn vingers meer gewoon zijn aan die plek voor de sticks

Ik heb jammer genoeg redelijk wat input lag met die 8bitdo usb adapter 2. Blijkbaar zou dit te maken hebben met interferentie van mijn draadloze subwoofer.

Ik heb jammer genoeg redelijk wat input lag met die 8bitdo usb adapter 2. Blijkbaar zou dit te maken hebben met interferentie van mijn draadloze subwoofer.
Hier echt totaal geen issue, dus zal inderdaad wel situatieafhankelijk zijn.
Het enige dat soms voorvalt is dat er al een game speelt wanneer je uit standby komt, en dat hij dan verkeerd calibreert waardoor het nulpunt van de sticks verkeerd zit. Maar game herstarten lost dat direct op.

Werkt hier flawless, alleen heb ik men ps5 al even niet meer geboot, switchen tss consoles moet ik nog onder de knie krijgen. Verleden keer veel moeten proberen ging niet meteen

Gvd, elke keer als ge zulke uitspraken doet beginnen de problemen... Murphy much?

Ik heb de afgelopen uren al vanalles geprobeerd, controller gereset, nekeer met Playstation verbond, programma op pc gedraaid, maar firmware van de controller is up to date. Nu valt ie na 10 seconden te werken gewoon uit, en moet je terug verbinden als je dus langer als 10 sec er niet aankomt.

Aaaaarrgghhhh, waarom moet dit altijd zo ambetant wezen... :doh:

@Ruigen Das recent hier problemen opgelost door usb receiver in een usb 2 port te steken ipv 3.
Mijn ultimate controller huist er zelf een via het laadstation. Geen idee of dat relevant is voor u maar wie weet.. ook belachelijk lang achter gezocht.

Ik heb de onderstaande games al in de Wii U-versie, maar nog geen enkel gespeeld. Is het de moeite waard om ze opnieuw aan te schaffen voor de Switch 2?
Captain Toad: Treasure Tracker
New Super Mario Bros. U
Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Bayonetta 2 + Bayonetta 1
Super Mario 3D World
Pikmin 3
Xenoblade Chronicles X
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Mario Kart 8 Deluxe

Ik heb de onderstaande games al in de Wii U-versie, maar nog geen enkel gespeeld. Is het de moeite waard om ze opnieuw aan te schaffen voor de Switch 2?
Captain Toad: Treasure Tracker
New Super Mario Bros. U
Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Bayonetta 2 + Bayonetta 1
Super Mario 3D World
Pikmin 3
Xenoblade Chronicles X
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Mario Kart 8 Deluxe
Waarom ze niet gewoon op de Wii U spelen?

Gaat de DLC van first party Nintendo-titels soms ook in korting op Nintendo eShop?

Zou graag de Mario Kart 8 Deluxe – Booster Course Pass willen aanschaffen, maar hier zit ook geen haast achter, dus vraag me af of het de moeite is om te wachten op een eventuele korting.

Dat was mijn vraag is het wel de moeite waard...? Want op zich leuk moest ik ze gewoon op de Switch2 kunnen spelen dan heb ik geen Wii-U meer nodig. En feit is dat alle Wii-U games ook maar 720p zijn... en ja aan de nieuwprijs ga ik ze zeker niet kopen, al die games kosten praktisch 50-60 euro nog...

Terug
Bovenaan