algemene discussie | PlayStation

Starting March 1, 2021
  • PlayStation and Insomniac Games will make Ratchet & Clank PS4 available for free download for a limited time through PlayStation Store from March 1 at 8pm PST / March 2 at 4am GMT / 5am CET to March 31, 2021 at 8pm PDT* / April 1 at 4am BST / 5am CEST.
  • Once you redeem the game, it will be yours to keep. This 2016 PS4 action-adventure hit from Insomniac Games revisits the origin stories of these beloved PlayStation heroes and features a great mix of outrageous combat and comedy.

Bij mij op het eerste zicht wel.. In rustmodus hoor ik hem zelf draaien. Is lichtjes, maar storend genoeg vind ik.

Disc edition.
Wat zouden jullie hiermee doen? Is dit iets dat ze zouden swappen/fixen als ik hem in garantie duw? Zou het wel pas doen als ik een 2e PS5 kan kopen ergens.

Wat zouden jullie hiermee doen? Is dit iets dat ze zouden swappen/fixen als ik hem in garantie duw? Zou het wel pas doen als ik een 2e PS5 kan kopen ergens.
Ik heb hier in het topic al een paar keer een gelijkaardig probleem aangehaald. Heb ’m nu in rustmode staan terwijl ik naar de voetbal kijk en hoor op (zeldzame) stillere momenten het gezoem nog altijd. Ik ben van plan om m’n PS5 op te sturen, maar ik wacht wel tot er wat meer stock is. Je hebt toch tijd zolang de garantie loopt.

Ik had ervoor gebeld naar de support maar die kerel liet uitschijnen dat er nu behoorlijk veel PS5’s opgestuurd worden voor te veel lawaai, maar dat het nogal subjectief is wat precies ”te veel” is en de kans redelijk groot is dat je de console in dezelfde staat terug krijgt.

Ik heb hier in het topic al een paar keer een gelijkaardig probleem aangehaald. Heb ’m nu in rustmode staan terwijl ik naar de voetbal kijk en hoor op (zeldzame) stillere momenten het gezoem nog altijd. Ik ben van plan om m’n PS5 op te sturen, maar ik wacht wel tot er wat meer stock is. Je hebt toch tijd zolang de garantie loopt.

Ik had ervoor gebeld naar de support maar die kerel liet uitschijnen dat er nu behoorlijk veel PS5’s opgestuurd worden voor te veel lawaai, maar dat het nogal subjectief is wat precies ”te veel” is en de kans redelijk groot is dat je de console in dezelfde staat terug krijgt.

Heeft blijkbaar te maken met de power on usb. Als je dat uitzet zou het geluid stoppen.

Moh. Dat ga ik dan eens proberen morgen. Maar ik hoor het ook wel als hij gewoon aanstaat, dus dan lijkt me die optie niet veel te doen?

Toch precies nog veel problemen met lawaai 😶 vorige week had ik God of war geïnstalleerd en tijdens de install hoorde je de disc drive wel wat draaien maar dat was als een briesje op de achtergrond, tijdens het spelen hoor ik bijna niks (gelukkig). Maar net wou ik The last of us II installeren...wat een geblaas 😅 benieuwd hoe hij gaat klinken tijdens het spelen van dat spel 🙈

Power on usb is wat ervoor zorgt dat je controller oplaad als hij in rustmodus staat. Als hij aanstaat staat dat natuurlijk ook op dus zal je dat ook horen. Ik heb dat geluid ook als hij in rustmodus staat maar gebruik dat eigenlijk niet meer sinds je toch zo snel in een spel laad.

Bij mij op het eerste zicht wel, maar ja, dan hoor je het nog als hij gewoon idle is, of je bezig bent aan het gamen (en het volume niet vollenbak staat).

sorry indien al gevraagd
welke externe ssd is best/werkt op de ps5?
momenteel enkel voor ps4 games maar na een update kan die zelfde ssd ook ps5 games opslaan/spelen?

sorry indien al gevraagd
welke externe ssd is best/werkt op de ps5?
momenteel enkel voor ps4 games maar na een update kan die zelfde ssd ook ps5 games opslaan/spelen?
Sony heeft daarover nog niets laten vallen. Zij gingen 'later' een lijst uitbrengen met compatibele ssd's, aangezien die aan specifieke vereisten moeten voldoen, niet elke ssd zomaar zou kunnen gebruikt worden voor ps5 games.

Ik raad je aan te wachten met externe opslag tot Sony meer informatie buitenbrengt.

Terug
Bovenaan