algemene discussie | PlayStation

On another note:

Toch niet de beste hardware, of quality control (of een combo van beiden...)

Heeft iets met die veer te zien als ik het goed begrepen heb... (onder andere)

geef mij dus maar Nacon kwaliteit (en bedraad nog liefst van al), hoeveel uren dat ik al op fifa heb gespeeld met 1 enkele controller...

Vond het over het algemeen ook gene vette. Kena dus ook uitgesteld, dacht dat dat komende maand oorspronkelijk ging uitkomen.

Tof dat Oddworld in april bij PS+ zit, maar ze zijn precies vergeten dat er nog een maand tussen zit... nog altijd geen aankondiging van de spellen voor maart :(

4 PS Plus games in maart:

Return to one of PlayStation’s most iconic settings reimagined for PS4 and experience a truly unique puzzle experience for PS5 as Final Fantasy VII Remake and Maquette join PlayStation Plus next month. Also launching alongside these titles on Tuesday, March 2 is the intense, sci-fi survival action of Remnant: From the Ashes and PS VR shooter Farpoint.
  • Final Fantasy VII Remake
  • Maquette
  • Remnant: From the Ashes
  • Farpoint

Laatst bewerkt:
Lap, net FF VII remake gekocht.
Alle, ik krijg dan toch de ps5 upgrade binnenkort, daar krijgt de Playstation Plus versie geen toegang tot

een groot AAA spel dat ik nog niet gespeeld heb en 2 spellen die ik wrs niet zelf zou kopen maar nu wel eens een kans ga geven: goeie maand. In de kleine lettertjes staat dat deze versie van FF7R niet in aanmerking komt voor de gratis PS5 upgrade in juni, da's wel een kleine domper. Hopelijk is die mogelijkheid er dan later wel voor een kleine meerprijs ipv dat we weer het hele spel moeten kopen.

Sinds de PS5 is de ps plus toch echt supergoed heb ik de indruk! Had het nooit toen ik de PS4 had maar met de ps plus collection toch een jaar abo genomen. En nu ben ik nog zelfs niet aan een ps collection game kunnen beginnen omwille van de ps plus games 😅

Iemand die weet of deze Spider man limited edition PS5 echt ga komen , want tot zover ik weet nog niet zeker of zelfs een andere versie , maar die andere vind ik niet zo mooi.

Kan het niet met zekerheid zeggen, maar lijkt me sterk. Ze kunnen nu al niet aan demand voldoen en release Miles Morales is al lang gepasseerd.

R2 trigger is opeens super los. Iemand ook dit probleem al gehad?
Is niet gevallen btw.
Veel mensen met dit probleem volgens internet

Terug
Bovenaan