algemene discussie | PlayStation

Net even gekeken op de store: verlengen kan met 25% korting, upgraden kan met 30% korting.

Jaartje Extra kost bv. 94,49, terwijl ik nog extra heb nu
Stond jouw optie op automatisch verlengen uit? Want volgens mij is dat een doorslaggevende factor. Vriend van me heeft het nu geprobeerd om stop te zetten en dan te verlengen en hij krijg geen korting.

Stond jouw optie op automatisch verlengen uit? Want volgens mij is dat een doorslaggevende factor. Vriend van me heeft het nu geprobeerd om stop te zetten en dan te verlengen en hij krijg geen korting.
Waar kan je dat precies zien dan?

Ik zie via app enkel dit:

Screenshot_20231117_105039_PS App.jpg

Kan ik dan ergens zien of die renewal uit stond? Zo vind ik het niet meteen terug

Edit, is dat deze knop, bij betalingsinstelingen:?

Screenshot_20231117_105423_PS App.jpg

Waar kan je dat precies zien dan?

Ik zie via app enkel dit:

Bekijk bijlage 24748

Kan ik dan ergens zien of die renewal uit stond? Zo vind ik het niet meteen terug
Staat aan bij jou want je hebt de optie om het te annuleren (helemaal onderaan)
Je annuleert dan eigenlijk het opnieuw verlengen van je abbo tegen de tijd dat het verloopt, maar het blijft wel werken tot die datum.
Die optie staat er niet indien je die annulatie als eens hebt gedaan.

Weet ik, maar als ik dan Nieuw wil aangaan, zelfde prijs binnen zelfde tier...

Heb er dus al 2x op gedrukt, maar hoe krijg ik die korting dan?

Zie ook waar ik uitkom wanneer ik mijn abonnement wil beheren :

Screenshot_20231117_111112_PS App.jpg

Hij stelt dus voor om het abbo opnieuw te activeren, en zie zelfs geen knop om van abbo te downgraden of niks

Laatst bewerkt:
Weet ik, maar als ik dan Nieuw wil aangaan, zelfde prijs binnen zelfde tier...

Heb er dus al 2x op gedrukt, maar hoe krijg ik die korting dan?

Zie ook waar ik uitkom wanneer ik mijn abonnement wil beheren :
Zoals ik al zei, een vriend van me heeft het ook geprobeerd en het werkte bij hem ook niet.
Ik heb mijn abo gisteren opgezegd een dag voor de start van de acties. Ik denk dat da wel eens het verschil zou kunnen zijn.

Zoals ik al zei, een vriend van me heeft het ook geprobeerd en het werkte bij hem ook niet.
Ik heb mijn abo gisteren opgezegd een dag voor de start van de acties. Ik denk dat da wel eens het verschil zou kunnen zijn.
Ok thx, en kan downgraden eigenlijk ? Want hoe meer ik erover nadenk, denk dat ik nog niet gebruik gemaakt heb van die premium extras.

Maar zelf die knop zie ik dus niet staan, is dit normaal?

Ok thx, en kan downgraden eigenlijk ? Want hoe meer ik erover nadenk, denk dat ik nog niet gebruik gemaakt heb van die premium extras.

Maar zelf die knop zie ik dus niet staan, is dit normaal?
Denk dat je volgens mij gewoon je abo moet laten uitlopen en daarna een lower tier aan gaan. Als je zou downgraden, zouden ze je technisch gezien geld moeten terug geven. Dat zie ik ze niet doen toch :p

Denk dat je volgens mij gewoon je abo moet laten uitlopen en daarna een lower tier aan gaan. Als je zou downgraden, zouden ze je technisch gezien geld moeten terug geven. Dat zie ik ze niet doen toch :p
Ok, het staat in alle geval goed voor bij een volgende actie dus

Maar terugbetaling is toch nergens nodig denk ik dan, ALS ze dit willen, geven ze toch extra dagen op een lagere tier bij, of vergis ik mij ?

Laatst bewerkt:
Ok, het staat in alle geval goed voor bij een volgende actie dus

Maar terugbetaling is toch nergens nodig denk ik dan, ALS ze dit willen, geven ze toch extra dagen op een lagere tier bij, of vergis ik mij ?
Ja dat zouden ze kunnen doen idd, maar ik denk niet dat die optie er is en of ze dat willen doen. Voor hun is dat dan een beetje "verlies" maken. Puur economisch gezien en zeker wetende dat het Sony is denk ik niet dat ze op gelijk welke manier gaan willen verlies maken of dingen terug schroeven na dat iemand voor iets betaald heeft. Maar wat je zegt zou technisch gezien kunnen, maar ze zullen dat wel weg steken achter, "ja maar dat is te moeilijk".

Ja dat zouden ze kunnen doen idd, maar ik denk niet dat die optie er is en of ze dat willen doen. Voor hun is dat dan een beetje "verlies" maken. Puur economisch gezien en zeker wetende dat het Sony is denk ik niet dat ze op gelijk welke manier gaan willen verlies maken of dingen terug schroeven na dat iemand voor iets betaald heeft. Maar wat je zegt zou technisch gezien kunnen, maar ze zullen dat wel weg steken achter, "ja maar dat is te moeilijk".
Ik hoop maar dat ik een voucher code kan scoren bij een volgende actie, niet gelijk die van MM, want dat waren credits twv 1 jaar, hopen maar dat dit zo zou lukken dus. Want als ik het echt moet laten aflopen kan het wel eens zijn dat ik dan een promo zou missen

Maar langs de andere kant, ben wel vrij zeker dat ze dit deden, zo het aantal dagen aanpassen, bij het upgraden dacht ik. Ben ik nu zo vergeetachtig dat ik het nimeer tegoei weet ?

Het is hier al gepost geweest dat dat NIET is wat Sony zelf zegt op hun PlayStation blog. Ik geloof ook eerder Sony zelf dan een of andere games website waar ik nog nooit van gehoord heb. Ik geloof er dus niets van: er gaat GEEN korting zijn voor mensen die simpelweg hun abonnement willen verlengen (zonder upgrade naar hogere tiers).
Sorry hoor zeg.. Ik post dit gewoonweg ter info. Black Friday zal het uitwijzen wat er al dan niet vanaan is.

Hun actie begint vandaag al, dus we zien nu al dat het inderdaad niet klopte en het is zoals op de PlayStation blog te lezen valt: actieve PS+ abonnementen krijgen enkel korting als ze upgraden.
Neen hoor, heb net gekeken via mijn account. Ik krijg als actieve PS+ lid bij verlenging van mijn abonnement premium wel degelijk 30% korting. (actie geldig tem 27/11). Ik betaal dan 106,39 euro ipv 151,99 euro.

Neen hoor, heb net gekeken via mijn account. Ik krijg als actieve PS+ lid bij verlenging van mijn abonnement premium wel degelijk 30% korting. (actie geldig tem 27/11). Ik betaal dan 106,39 euro ipv 151,99 euro.

Op Tweakers een gelijkaardig verhaal. Bij sommigen werkt het, bij anderen niet. Sony maakt er echt weer een zootje van.

Op Tweakers een gelijkaardig verhaal. Bij sommigen werkt het, bij anderen niet. Sony maakt er echt weer een zootje van.
Klopt wat je zegt. Heb het daarstraks ook ergens gelezen op een Engelstalige gamingwebsite (de naam effe kwijt helaas 😞). Sommigen denken dat het mss kan te maken hebben met het al dan niet stapelen van je ps plus account(s) in het verleden. Wie zal het zeggen.. maar vreemd en niet echt rechtvaardig voor ps+ abonnees is het in alle geval.

Terug
Bovenaan