algemene discussie | PlayStation

Klopt wat je zegt. Heb het daarstraks ook ergens gelezen op een Engelstalige gamingwebsite (de naam effe kwijt helaas 😞). Sommigen denken dat het mss kan te maken hebben met het al dan niet stapelen van je ps plus account(s) in het verleden. Wie zal het zeggen.. maar vreemd en niet echt rechtvaardig voor ps+ abonnees is het in alle geval.
Ik heb nooit gestapeld en krijg ook geen korting.

Een mens wil dan premium blijven maar ze liggen er daar niet wakker van. Dan ga ik maar naar extra.

Ik heb nooit gestapeld en krijg ook geen korting.
Een mens wil dan premium blijven maar ze liggen er daar niet wakker van. Dan ga ik maar naar extra.

Ik denk dat het wellicht is zoals @Bunkerbudy hierboven al aanhaalde: als je auto-renew uitstaat omdat je bvb opgezegd hebt (wat je sowieso je betaalde periode doet uitdoen), krijg je wel de promo. Behoorlijk idioot eigenlijk.
Moraal van het verhaal: je kan eigenlijk beter al je diensten opzeggen, en dan gewoon renewen wanneer het effectief afloopt.

Moest ik nu veranderen naar extra voor 1 maand [zou wel pas ingaan vanaf 27/11] zou je dan kunnen upgraden aan verminderde prijs terug naar premium ?

PS, mijn auto renew stond ook uit.

Moest ik nu veranderen naar extra voor 1 maand [zou wel pas ingaan vanaf 27/11] zou je dan kunnen upgraden aan verminderde prijs terug naar premium ?

Ik betwijfel het. Ook die upgrade-deal is vrij belachelijk, want het is enkel je resterende periode die je kan upgraden. Als je Extra bvb op 1 december vervalt, en je wil upgraden naar Premium, krijg je dus korting voor die 2 weken die nog resteren, daarna is het volle pot Premium te betalen.

Lap, moet ik dus de komende tijd gaan beslissen of ik nog voor het oude model wil gaan. Ik zou mijn OG PS4 die op mijn bureau staat nog willen vervangen door een PS5. PS4 durft wel eens vastlopen (niet hitte gerelateerd) + betere performance voor mijn PS4 games + mogelijkheid om GT7 met mijn playseat in combinatie met een nog aan te schaffen PSVR 2 te kunnen spelen. Kleiner model zou wel handig zijn, maar qua looks vind ik het zeker geen vooruitgang. Voor de helft ook nog eens met glossy plastic. Het oudere model spreekt me dan toch nog meer aan.

Of voor de Spiderman 2 editie gaan?
Nu deze ook met korting te koop is, heb ik besloten om je suggestie te volgen.

Mijn dochter speelt graag Lego cities undercover en ik heb dat op disc staan maar ik ben echt te lui en wil niet telkens mijn disc en de hare wisselen. Als ik dat Lego spel nu digitaal koop, is ze haar save game dan kwijt of kan ze dan gewoon verder spelen op de digitale versie?

Er is een oproep aan het rondgaan om allemaal jullie ps plus abonnement te annuleren. Je abonnement wordt dan niet verlengd op de vervaldatum. Dit om een punt te maken naar Playstation dat bestaande klanten niet zomaar achteruitgeschoven mogen worden. Misschien dat de boodschap dan snel duidelijk word en ze deze farce nog recht zetten voor het einde van de black friday deals.

Er is een oproep aan het rondgaan om allemaal jullie ps plus abonnement te annuleren. Je abonnement wordt dan niet verlengd op de vervaldatum. Dit om een punt te maken naar Playstation dat bestaande klanten niet zomaar achteruitgeschoven mogen worden. Misschien dat de boodschap dan snel duidelijk word en ze deze farce nog recht zetten voor het einde van de black friday deals.
Ik doe dit sowieso telkens ik verleng.

Mijn PS+ abonnement verloopt op 4 januari en dus wou ik ook met korting verlengen, bij mij is het helaas ook geen optie. Ik ga het huidige abo dus gewoon laten aflopen en het voorlopig niet meer nemen, tot er later misschien wel eens een korting is die ik kan gebruiken.

Ik speel zelden tot nooit online en dan is het de vraag of ik eigenlijk wel genoeg waarde uit PS+ weet te halen. Ik heb 161 spellen onder de PS+ tab van mijn games staan, heb eens geteld en ik heb nog geen 20% ervan gespeeld en daar zitten een paar korte bij van 2-3u genre Unpacking of Untitled Goose Game… Ik speel jaarlijks gemiddeld maar een paar spellen die bij PS+ zitten en vaak zijn dat niet de games waar ik lang op zat te wachten. Ik denk dat ik het niet echt ga missen als ik een paar maanden zonder zou zitten, genoeg andere games nog om te spelen.

Bon, een playstation gekocht (bundel met COD) met oog op "de sint" die hier zal landen in het weekend van 3 december.

Concrete vraag (is me niet duidelijk op die bundel en wil de doos ook nog niet beginnen openprutsen):

- heb je bij de aankoop van een PS5 recht op een week (of meerdere weken) gratis PS plus?
- zoja, kan ik nu al een abonnement kopen maar dat pas laten starten nadat een eventuele gratis week (of langer) is opgestart?

kwestie van een beetje te maximaliseren

Bon, een playstation gekocht (bundel met COD) met oog op "de sint" die hier zal landen in het weekend van 3 december.

Concrete vraag (is me niet duidelijk op die bundel en wil de doos ook nog niet beginnen openprutsen):

- heb je bij de aankoop van een PS5 recht op een week (of meerdere weken) gratis PS plus?
- zoja, kan ik nu al een abonnement kopen maar dat pas laten starten nadat een eventuele gratis week (of langer) is opgestart?

kwestie van een beetje te maximaliseren

Er is een 7 dagen gratis trial voor PS essential. Gewoon via de store te claimen, er zit geen code ofzo in de doos.

Als ik me niet vergis kan je idd een jaar abbo nemen en dat wordt dan pas actief na de trial periode van 7 dagen.

Krijg vandaag deze herinnering op Facebook. Exact 10 jaar geleden. Had het gepost om 2:19 's nachts :p

PS4.jpg

Terug
Bovenaan