Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Duurder dan een PS5 kan 800 maar ook 1200 zijn he. Ik denk dat ze best wat blijven uitstellen tot de memory prijzen zakken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gezien de huidige geopolitieke situatie zal dat niet meteen gefixt zijn vrees ik.Duurder dan een PS5 kan 800 maar ook 1200 zijn he. Ik denk dat ze best wat blijven uitstellen tot de memory prijzen zakken.
Ligt meer aan heel de AI bubble afaikGezien de huidige geopolitieke situatie zal dat niet meteen gefixt zijn vrees ik.
Ja, maar nu komt dat er nog eens bovenop.Ligt meer aan heel de AI bubble afaik
lol en dat zeg je voor de best verkochte console ook waar je er zelf l 2 van hebtAan die prijzen verkopen ze al zeker voor geen meter.. Hecht er weinig waarde aan de echtheid.. Heb gelukkig al een Pro en de slim staat hier ook nog, was die van plan om weg te doen maar ja kan die dan beter gebruiken voor bepaalde games die geen pro versie/update hebben..

Met de nieuwe prijzen gaan veel mensen twijfelen of het nog de moeite is om ze te kopen, zeker als ze krap bij kas zitten en met andere kosten geconfronteerd worden door de huidige crisis. Denk maar aan benzine, gas, stookolie, diesel, enzovoort. Ik heb het geluk dat ik daar minder op moet letten, dankzij een bedrijfswagen en tankkaart. Vorige week moest ik nog voor het werk(naar een klant) naar Luik(+- 300km heen en terug) rijden en kon ik mijn tank gewoon weer volgooien. Kost me eigenlijk niets — nou ja, alleen zoals elke maand VAA, maar goed.lol en dat zeg je voor de best verkochte console ook waar je er zelf l 2 van hebt![]()
Wie slim is, wacht op zo’n prijsdaling, maar dat kan nog jaren duren. Tot de prijzen — mede door AI — weer normaal worden. Maar wanneer dat zal zijn, is de vraag: over twee jaar, of pas over vijf? Wie weet.
Met black friday 2025 was de beste optie. Enigste reden wrm ik er een zou kopen is voor de ps essential games, speel eigenlijk echt te weinig om die 600 voor mezelf te verantwoorden.Wie slim is had er gisteren al eentje gekocht want de prijs is sinds release alleen nog maar gestegen.
In Japan kost hem nu dubbel zoveel dan op release
blog.playstation.com
blog.playstation.com