algemene discussie | PlayStation

Overzetten zelf ging easy peasy. Hij heeft effe terug psplus genomen, dus de savegames hebben we zo gedaan...

Gewoon voor de volledigheid: ik blijf er wel bij dat dat niet de beste oplossing is. Backup & Restore is letterlijk gemaakt om de complete inhoud van je console over te zetten naar een andere console/disk. Reden is dat dat alles overzet, inclusief al je settings (bvb netwerk, gaming preferences, enz).

Gewoon voor de volledigheid: ik blijf er wel bij dat dat niet de beste oplossing is. Backup & Restore is letterlijk gemaakt om de complete inhoud van je console over te zetten naar een andere console/disk. Reden is dat dat alles overzet, inclusief al je settings (bvb netwerk, gaming preferences, enz).
Ik heb het hem ook zo aangeraden hoor ;)

Ik ga de ps5 van onder naar de zoon zijn kamer verplaatsen. Ik zoek nu een wallmount. Eentje voor toestel zelf en eventueel controlers. (Eventueel met leds :unsure: )

Iemand goede suggestie?
Komt onder de tv te hangen

Laatst bewerkt:
Ik ga de ps5 van onder naar de zoon zijn kamer verplaatsen. Ik zoek nu een wallmount. Eentje voor toestel zelf en eventueel controlers. (Eventueel met leds :unsure: )

Iemand goede suggestie?
Komt onder de tv te hangen

Ik heb altijd zulke stijl wel cool gevonden, met goeie kabel management en leds idd

75a2e13fc5c516d085f08bd9f7bf4b14.jpg

Mensen die ooit problemen gehad hebben om hun dualsense te updaten?

Ging hier altijd goed tot ik gok een maand terug, nieuwe software update en na 40% installatie krijg ik melding dat men controller uit staat of niet verbonden is met kabel.

Nooit voor gehad. Wel ambetant vermits ge om de 24u melding krijgt dat ge kunt updaten

Mensen die ooit problemen gehad hebben om hun dualsense te updaten?

Ging hier altijd goed tot ik gok een maand terug, nieuwe software update en na 40% installatie krijg ik melding dat men controller uit staat of niet verbonden is met kabel.

Nooit voor gehad. Wel ambetant vermits ge om de 24u melding krijgt dat ge kunt updaten
Controller moet niet meer verbonden worden met de kabel om te updaten.

Ter info, tot middernacht te koop aan 204,60 euro, indien je fnac lid bent... (ipv 229,89 euro)

WTF

Dus als ik het goed begrijp, is er geen korting voor mensen die premium hebben en hun premium profiel willen verlengen ?!

Ik zou moeten downgraden naar een extra om dan terug naar premium te gaan om korting te krijgen. Shitty move Playstation.

Mijn abo loopt tot 27/11.

WTF

Dus als ik het goed begrijp, is er geen korting voor mensen die premium hebben en hun premium profiel willen verlengen ?!

Ik zou moeten downgraden naar een extra om dan terug naar premium te gaan om korting te krijgen. Shitty move Playstation.

Mijn abo loopt tot 27/11.
Weer heel klantvriendelijk van Sony naar hun actieve gebruikers toe.
Ik ga ook pech hebben, heb vorige maand even verlengd (essential) voor één maand omdat ik wat GT7 online wou spelen en loopt tot 28/11, dus net tot de laatste dag. Ga dus ook geen korting kunnen genieten tenzij ik upgrade naar een hogere tier, wat voor mij geen meerwaarde heeft.

Kan iemand mij zeggen, in het verleden psplus geweest, essential, en nu 12 maanden aangaan, korting of niet? Niet voor mezelf wel...

PlayStation Plus Extra/Premium

Teardown (PS5)
Dragon’s Dogma: Dark Arisen (PS4)
Mobile Suit Gundam: Extreme vs. Maxi Boost On (PS4)
Dead Island: Riptide Definitive Edition (PS4)
Superliminal (PS4/PS5)
Eiyuden Chronicle: Rising (PS4/PS5)
Nobunaga’s Ambition: Taishi (PS4)
Alternate Jake Hunter: Daedalus The Awakening of Golden Jazz (PS4)*
River City Melee Mach!! (PS4)**
* Niet beschikbaar in Nederland en België
** Niet beschikbaar in Nederland, wel in België.

PlayStation Plus Premium

Grandia (PS4/PS5)
Jet Moto (PS4/PS5)
Disney Pixar’s Up (PS4/PS5)
Klonoa Phantasy Reverie Series (PS4/PS5)
PaRappa the Rapper 2 (PS4)

Iemand een idee waarom het zolang duurt vooraleer mijn trophies zichtbaar zijn op de site van psnprofiles? Ik ben ondertussen toch al bijna twee weken geleden begonnen met Lies of P, maar staat nog geen enkele trophy van op. En toen ik Platinum had op Hogwarts Legacy duurde dat toch ook vrij lang vooraleer dat geüpdate was.

Terug
Bovenaan