algemene discussie | PlayStation

Ik heb ook mijn huidig ps+ extra abo terug gewoon kunnen verlengen voor 94,49€ (ging verlopen op 27/12 & automatisch vernieuwen stond af)

bij mij lukt het niet, kan enkel upgraden naar premium (nu extra) met een korting voor de resterende tijd van mijn abbo
automatisch verlengen staat hier ook af.

Hier was het ook enkel korting op upgrades, maar niet op verlengen van Essential.
Zojuist nog eens gaan kijken en nog altijd zelfde.

Enkel op upgrades kortingen, ik heb wel nog tot in 2028 stacked.
Jammer want ik kocht er dan meestal stuk of 5 en moest ik er weer jaren niet na omkijken.

Ik zie ook geen kortingen helaas. Echter wel wat vreemd; Bij mijn huidig abbo staat;
Vreemd die prijs eigenlijk? Want de normale prijs voor een 3maanden is 49.99 en 1m is 16.99 en jaar is 151,99.

HUIDIG ABONNEMENT
Einddatum: 29/03/2025
GEPLANDE ABONNEMENTSWIJZIGING
PlayStation Plus Premium: lidmaatschap van 12 maanden
Volgende betaaldatum: 29/03/2025
Volgende betaling: €79,99

edit: Is volgens mij wel een stack convert van PS Now destijds geweest :) Ben benieuwd of het effectief 79,99 gaat zijn of 151...

Was Bloodborne altijd al van die kwaliteit of is dat een stukje uit de remaster voor volgend jaar? (1:51)

images

Hier ook vreemd. Als ik in abonnementenbeheer kies om abonnement (dat nog tot maart 2026 loopt) terug te renewen, komt er op dat ik in maart 2026 €119,98 zal betalen. Ga ik gewoon in de Store naar abonnementen en dan naar PS+, dan staat er daar dat het €151,99 is.

PlayStation Plus Premium
Huidig abonnement
Einddatum: 29/03/2026
Geplande abonnementswijziging
PlayStation Plus Premium: lidmaatschap van 12 maanden
Volgende betaaldatum: 29/03/2026
Volgende betaling: €119,98

Wat is dat eigenlijk met die 'feature updates' ? Ik heb vroeger nooit zoiets gezien, en de voorbije paar weken toch zeker al 3x gehad dat ik mijn PS5 moest rebooten voor een 'feature update'.

Terug
Bovenaan