Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Heb de controler nu wel al een jaar, bij de ps5 gekregen.Ik weet dat verschillende users hier problemen met hadden, sommige konden ook hun controller inruilen tegen een nieuw exemplaar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb de controler nu wel al een jaar, bij de ps5 gekregen.Ik weet dat verschillende users hier problemen met hadden, sommige konden ook hun controller inruilen tegen een nieuw exemplaar.
Stickdrift. Best retour sturen waar je uw PS5 hebt gekocht.Heb de controler nu wel al een jaar, bij de ps5 gekregen.
blog.playstation.com
Niet zoagen eeee!!De levenscyclus van de PS5 is bijna voorbij en nu gaan ze eindelijk focussen op PS5 games voor PS+![]()
't is je vergeven.Maker van 60fps mod voor Bloodborne(emulatie) krijgt DMCA-takedown notification namens Sony Interactive Entertainment.
Jongens, ik weet dat ik jullie clowns noemde eerder, maarre...
Het gaat echt gebeuren.
ooit
Ik wou zonet eens een DVD van woenstijnvis, uitgegeven door Humo, in mijn PS5 steken.
Krijg ik daar opeens een melding dat de regio code niet zou kloppen. Vind dat een beetje bizar omdat het om Belgische dvd's gaat, en mijn regiocode op 2 Europa staat.
Nog iemand die dit al heeft voorgehad, en dit eventueel heeft kunnen oplossen?
Unplugging and leaving for five minutes appears to have solved the problem. Not a clue why, but I can now watch some of my favourite concerts again.
What worked however was to play a DVD from my region and then play the region-free DVD. This fixed my issue.
Neen.Zowel PS4 als Xbox360 controller beslisten ermee om deze maand op pensioen te gaan. Consoles voor beiden zijn al even verkocht gelet louter gamen op Steam Deck/pc. De PS5 controller staat heden aan €64 in 'promo' in de carrefour en vroeg mij af of de DualSense haptics ook zouden werken voor (wireless) pc gaming.
Na wat googlen niet meteen een sluitend antwoord gevonden (het zou mogelijks voor beperkt aantal games werken).
thanks!Denk idd dat het wat afhangt van welke games. De Sony exclusives zullen wel volledige ondersteuning genieten zeker?
Bepaalde games wel wat tweaken met controllers, maar zou zeggen, koop wat u best ligt. Hier af en toe toch de Xbox controller bovenhalen omdat bepaalde games mijn 8bitdo niet direct herkennen.