Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
6) fable, game waar ik persoonlijk enorm naar uitkijkGe kunt zeggen wat ge wilt van Xbox deze generatie, maar voor dit jaar hebben ze
1) Een kleurrijke westerse RPG in Avowed
2) Een over-the-top action shooter in Doom
3) Gears of War als het effectief uit komt dit jaar
4) Ninja gaiden remake en sequel na 10 jaar afwezigheid
5) Ruimte voor een JRPG zoals Clair Obscure
Vraag me toch waar hun games blijven...
Geen beelden van:
Ghost
Naughty dog game
Wolverine??
Death Stranding
Jaa.. I feel you..Lost Soul Aside -> toen we allemaal nog aant wachten waren op aankondiging van DMC5 leek dit onze verlosser te zijn. Het ziet er nog altijd cool uit, maar na Forspoken ben ik een beetje argwanig over grote, open magische wereld met een companion die constant bij u is.![]()
Deze ziet er toch echt insane goed uit, geeft wel een dikke vibe af.Tides of Annihilation -> Ziet er heel devil may cry 5 achtig uit, maar dan met Lightning uit FFXIII in de hoofdrol. Mijn soort game, maar tis te zien hoe het effectief onthaald wordt.
Is dit echt stand alone? Wist ik niet.Lies of P standalone DLC -> ziet er uit als wat fans willen
I have trust!Sauros is nog een eindje weg, geen gameplay, geen hype
Zijn nu net zaken dat ik denk, daar hoef ik niks van te zien nu.
Death Stranding 2 hebben ze al vaak dingen van getoond, ND hun game is nog early en zal nog even duren, Ghost weten we eigenlijk al wat het is en hoe het er zal uit zien en verwacht maar een paar maand voor de release echt beelden.
Enkel Wolverine had ik al eens iets kleins van verwacht, maar mss is er gewoon wat vertraging...
Fable (1) blijft voor mij een speciale gameherinnering omwille van de Britse fantasy-interpretatie. Ik hoop ook dat Microsoft ons eindelijk een releasedate geeft voor dit jaar, maar met hoe weinig gameplay we gezien hebben.... Als ik nog geeneens een HUD heb gezien, lijken deze dingen altijd nog zo ver weg te zijn.6) fable, game waar ik persoonlijk enorm naar uitkijk
Bij deze state of play zaten voor mij ook weinig games die me aanspraken. Die nieuwe van housemarque, ja. Maar hoe lang is die nog wachten.
Voor mij moeten ze nu ook geen games aankondigen die pas over jaren zouden aankomen, ik vond de tactiek van trailer uitbrengen en enkele maanden later release wel goed, zoals bij astro bot.
Dat zijn 7 games, geen 4. Ge zijt idd wat ouder ah wordenNu ja, mijn 4 meest gehypete games van dit jaar zijn:
een remake van 2 JRPG's die bijna 40 jaar geleden uitkwamen
Een remaster van 2 PSX JRPG's
Een remaster van 2 PSX JRPG's
Een nieuwe JRPG die lijkt op de beste X360 JRPG.
Misschien ben ik gewoon een oude man

Nee op het einde van de trailer stond “base game required”Is dit echt stand alone? Wist ik niet.
Dat zijn 7 games, geen 4. Ge zijt idd wat ouder ah worden
Dus, Suikoden, Lunar en welke zijn die 40 jaar oude remakes?
Ik was trouwens één van de vele sukkels die destijds volledig in Molyneux zijn spraakwaterval aan superlatieven opging met Fable, en dat blijft samen met Shemmue, met gemak één van mijn meest gehate games ooit. Had ik die spontaan ontdekt was ik waarschijnlijk compleet weggeblazen.
Shenmue 3 is ook maar bagger, toch?Dragon Quest I & 2 HD-2D remake
Ik denk dat na Fable 2 voor mij wel het kwartje begon te vallen rond Molyneux zijn zachtgesproken hype-praat. Mensen mogen steeds wat ze willen van Shenmue, maar ik vond het echt een klucht toen het tweede deel uitkwam op xbox. Als ge u bedenkt dat GTA3 slechts 2 maanden later uitkwam, kan ik me weinig volk inbeelden dat Shenmue in hoger aanzien houdt.
Absolute drek. Bloodborne-fans worden genoeg uitgelachen, maar Shenmue fans hebben 20 jaar gewacht op het equivalent van een Naruto-filler-episode.Shenmue 3 is ook maar bagger, toch?

Denk dat dit ook mijn achterliggend gevoel wat omvat.We zijn gewoon verwend geweest in de beginjaren.
PS1, PS2 en PS3 waren stuk voor stuk topgeneraties met verbeterde graphics, nieuwe franchises, etc.
Veel mensen missen die tijd gewoon, terwijl we nu zeker ook prachtige games krijgen. Alleen wil je weer zo'n impact als toen, al is dat nu zeker wel het geval bij een jongere generatie.
We zijn gewoon verwend geweest in de beginjaren.
PS1, PS2 en PS3 waren stuk voor stuk topgeneraties met verbeterde graphics, nieuwe franchises, etc.
Veel mensen missen die tijd gewoon, terwijl we nu zeker ook prachtige games krijgen. Alleen wil je weer zo'n impact als toen, al is dat nu zeker wel het geval bij een jongere generatie.