algemene discussie | PlayStation

Ok, de truuk die ik vroeger hoorde werkt dus niet bij mij. Scheen dat je auto-renew kon afzetten en je dan met BF met korting kon verlengen als je abonnement binnenkort afliep. Bij mij loopt het wel pas in maart af, dus wellicht nog te veraf, of die truuk werkt helemaal niet.
Mijn auto-renew stond uit en abonnement verloopt 27/02 maar ik kon het gewoon met een jaar verlengen met de korting.
Heb op de app verlengt en dan meteen gecancelled. Denk dat dat hetzelfde als de auto renew uitzetten.
Auto renew was alleszins uit op de console, had dat vorige maand nog eens nagekeken.

Raar dat dat bij sommigen werkt en bij anderen niet. Vorig jaar was het hetzelfde

Laatst bewerkt:
Heb op de app verlengt en dan meteen gecancelled. Denk dat dat hetzelfde als de auto renew uitzetten.

Hoe heb je dat juist gedaan ? Via PS Store knop (midden onderaan) en dan hamburgermenu (rechtsboven) en dan Abonnementsbeheer ?
Daar zie ik mijn Premium abonnement staan met einddatum 3 april (was vergeten dat we eens een week extra gekregen hebben). Daar heb ik dan wel een knop 'Abonnement Opnieuw Activeren' maar geen melding van korting...

Hoe heb je dat juist gedaan ? Via PS Store knop (midden onderaan) en dan hamburgermenu (rechtsboven) en dan Abonnementsbeheer ?
Daar zie ik mijn Premium abonnement staan met einddatum 3 april (was vergeten dat we eens een week extra gekregen hebben). Daar heb ik dan wel een knop 'Abonnement Opnieuw Activeren' maar geen melding van korting...
Ik ging gewoon op de app naar de PS store ( midden onderaan), dan bovenaan op PS+ icoon gedrukt, naar beneden gescrolled. Krijg je een overzicht van Premium/Extra/Essential
Kon dan een een jaar Extra verlengen voor 25% korting. Na de bevestiging kon ik het meteen cancellen.

Bizar eigenlijk. Vorig jaar wel de korting gehad bij verlenging maar was toen wel omdat ik tegelijk een upgrade van tier deed.
Zal nog eens via ps store op de ps zelf bekijken. Dit was nu in de app.

Er zijn toch bizarre dingen aan de gang hoor.

Gisteren op mijn laptop was het 33/25/15, ik kijk nu op mijn GSM: 33/25/0... anderen krijgen blijkbaar 20% op essential, sommigen enkel 33% op premium, anderen helemaal niks.

Bij mij is het zelfs 33% korting voor PS+ premium.. 101 euro ipv 151 euro voor 1 jaar lidmaatschap.

Bij mij ook. Huidig loopt nog tot 2 december.
Liep anders tot 27 november maar met die 5 dagen gratis die we gekregen hebben dus tot 2/12.

Heb al ieder jaar de korting gekregen. Automatisch vernieuwen staat uit.

Er zijn toch bizarre dingen aan de gang hoor.

Gisteren op mijn laptop was het 33/25/15, ik kijk nu op mijn GSM: 33/25/0... anderen krijgen blijkbaar 20% op essential, sommigen enkel 33% op premium, anderen helemaal niks.
Ik zie in de shop wel de banner maar ik zie geen korting als ik doorga.. ik heb wel nog een abonnement, en daar staat nog altijd 3/4/26 next.. en 79,99 euro ipv 151 of wat is het tegenwoordig 😃

Heel de week zag ik geen korting. Abonnement is gisteren vervallen. Vandaag zie ik de kortingen. 25% op extra en 33% op premium. Het scheelde 7 euro dus voor 101 maar is een jaar premium genomen.

Terug
Bovenaan