algemene discussie | PlayStation

MGS4 eindelijk... !
God of War Trilogy nice..! Day 1... Hopelijk volgt Ascension vond ik ook zeer leuk en zou niet mogen onbreken

Heel wat toppers in het vooruitzicht.

Plus het feit dat die pc ports in vergelijking met de console versies voor geen meter verkopen.
Toegegeven moesten ze day one op beide platformen uitkomen zou het mss iets evenwichtiger verdeeld zijn.

Ergens wel jammer.. Veel van die games kun je dan later nog op PC spelen mocht BC ooit wegvallen of als het ooit zover komt dat elke game via een streamingdienst of abbo beschikbaar wordt gesteld... Ben nu ook recent gestart om de resterende PS3 games die ik nog heb liggen uit te spelen. De PS3 is al redelijk oud en gelukkig zijn er niet zoveel games die nog enkel exclusief zijn voor PS3. Al hoop ik wel nog een remaster van GoW:A, R&C games, inFamous games.. Ms dak er nog vergeten ben maar you get it..

Ik hoop alleszins dat de PS6(en liefst al de rest erna) BC is tot en met de PS4..

Omdat Microsoft en Valve pc hybrids gaan uitbrengen en men dan ps games erop kan spelen.
Een andere goede reden moet je er niet achter zoeken
De reden is nochtans gewoon simpelweg omdat het niet genoeg verkoopt voor de kostprijs om het te porten...
Gaat ook over story singleplayer games, makes sense tho, MP games die je kan crossplayen wel nog uitbrengen op PC.

ah oef seg , wou Warhammer 40k: Space Marine 2 niet lang geleden nog kopen maar heb mij gelukkig nog kunnen inhouden.

Zou weer typisch zijn van een spel te kopen en paar dagen of weken later bij PS+ zitten

Nog mensen die problemen ondervinden met de playstation remote play app voor desktop?

Vorige week ofzo was er een update en sindsdien crashed de app elke keer ongeveer een halve minuut nadat ik verbinding maak. :s

Terug
Bovenaan