Maar begrijp me niet verkeerd de ps4 is een console waar ik plezier aan heb, maar er hadden ps3 games op moeten gedraaid kunnen worden, ook op de ps5 had dit gemoeten
Want wat ik niet begijp is dat je bvb heavely sword wat ik echt een topspel vind wel via ps now kan gespeeld worden maar dat je deze game dan gewoon niet kan kopen, als zou het digitaal zijn om op de ps4 te spelen
Dat gaat er bij mij gewoon niet in
Hier uit maak ik op dat je dus niet echt mee bent met hoe alles werkt.
Dat je geen PS3 op PS4 kan spelen en als ook niet op PS5, maar PS4 wel op PS5 is omdat die hardware/software combinatie van de PS4 en PS5 meer op elkaar gelijkt dan met de PS3, de wijzigingen die toen gedaan zijn, zijn gewoon niet compatibel en zou hun veel meer werk en moeite gekost hebben dit toch te doen en hiermee de console nog duurder te maken dan hij al was.
Dat je een PS Now game kan spelen, maar dat zelfde spel niet kan kopen in de store is heel simpel. PS Now streamt je games naar je console terwijl via de Store je deze moet installeren op je console. Zoals ik al zei, PS3 is niet compatibel met de PS4 dus installeren lukt niet, streamen daarentegen wel.. want het spel runt op een ander toestel/server die wel compatibel is en stuurt u gewoon het beeld door.
Snap niet dat mensen telkens verwachten dat ze alles zo maar kunnen blijven spelen op nieuwere toestellen zonder moeite. Zo dingen gaan wel, maar kost veel geld en werk en dat voor iets waar 1 op de 10 mensen op zit te wachten. BC is altijd een punt waar iedereen over praat, maar in de praktijk bijna niemand gebruik van maakt. Meer dan de helft van de gamers spelen maar 2-3 spellen per jaar en dat zijn meestal dezelfde, GTA, CoD, Fifa, ... en een paar andere algemene games. De andere helft speelt wat meer games maar kijkt eigenlijk zelden terug naar oudere games of consoles, zelf velen van de mensen die klagen over geen BC te hebben, maken er uiteindelijk toch geen gebruik van, ze vinden gewoon dat ze er recht op hebben, want,... wat als ik toch maar eens een oude game zou willen spele!! Sure...
Het is gewoon zijn geld niet waard als het veel kost, in het geval van PS5 en PS4 viel dit goed mee om te doen dus hebben ze het gedaan.
Hier ben ik zeker blij mee, gewoon al voor backlog van PS4 af te werken voorlopig nu er nog niet te veel PS5 games zijn. Maar anders speelde ik die gewoon verder op de 4...