algemene discussie | PlayStation

Is er eigenlijk al ergens een lijst met welke PS5 games beschikbaar gaan zijn bij de tweede tier (ps plus extra). Want op de officiële site vind ik het niet echt terug.

Ik heb Playstation Now tot maart 23. Mijn Playstation Plus verloopt echter morgen. Wordt mijn now dan nog steeds omgezet naar een Premium abo vanaf de 22ste? Of moet Plus dan nog actief zijn?

De officiële zijplaten zijn nu te bestellen.

De officiële zijplaten zijn nu te bestellen.
Twijfel of ik de blauwe in huis zou halen. Is het mooiste van alle kleuren na het wit.

Zwart is maar zwart.

Toch wel zonde dat ze geen donkerblauw hebben. Donkerblauw is toch ook echt het PlayStation kleur (zie je ook in veel marketing etc) dus vreemd dat ze dan met lichtblauw afkomen.

Ben eens benieuwd of we snel terug codes op cdkeys gaan vinden. Wou mijn PS+ terug activeren om wat onlineracekes te doen in GT7 maar blijkbaar allemaal niet beschikbaar. Dan maar wachten tot morgen als de switch gebeurd is en via de store gewoon voor een maandje activeren.

Zal dan wel voor APAC zijn. Impliceert dan wel dat het ook bij ons pas morgenavond is.

EDIT: ik vermoed eigenlijk eerder dat hun announcement opgesteld was in US timezone, wat wel redelijk belachelijk is. Ik zie namelijk dat ze voor Japan ook schreven : "Japan – targeting June 1, 2022 (June 2, 2022 in local time zone)".
Voor Sales en dergelijke gelden start/eind-tijdstippen van 1u 's nachts (random steekproef "Actie eindigt op 23-6-2022 12:59 AM GMT+2"). Dus wellicht gaat het dus ook pas vannacht om 1u van start (wat dan wel nog de 22ste is in de US).

Laatst bewerkt:
Vanaf 23 juni staat er op de website. En "We beginnen op 22 juni met het overzetten van accounts van leden en naar verwachting zullen aan het eind van 23 juni alle accounts zijn overgezet."

Begrijpt er iemand de truc om Playstation Plus Premium goedkoper te kopen dan 119,99 euro per jaar? Is uitgelegd via onderstaande link maar ik versta het helaas niet goed.. :cry2:

Terug
Bovenaan