algemene discussie | PlayStation

mijn vervangen controller is al terug op weg lees ik net ...
ben benieuwd of ze effectief een nieuwe gaan gestuurd hebben

Iemand die weet of deze Spider man limited edition PS5 echt ga komen , want tot zover ik weet nog niet zeker of zelfs een andere versie , maar die andere vind ik niet zo mooi.

Zou er niet op rekenen. Is een fanmade concept:
NOTE : The product images shown in this publication are created by Giuseppe Spinelli (aka Snoreyn) in collaboration with LetsGoDigital. The renders are for illustrative purposes only. This product is not for sale, it´s a concept of a PS5 Limited Edition console. So far Sony only introduced a white/black version of the PlayStation 5.

Spijtig die is prachtig , maar zullen wel andere leuke versies uitkomen , als de productie omhoog gaat .

Heel erg bedankt voor uw reactie.

Voila, ik heb ook eindelijk mijn ps5 :p
Van thuis uit aan het werken, maar kon het toch niet laten om alles al te installeren en een half uurke astro te spelen haha.

Ik merk wel een heel lichte "coil whine" (denk ik? hoge pieptoon), maar dat hoort ge ook alleen maar omdat de fan zo stil is. Over het algemeen veel stiller dan mijn ps4. Controller wordt wennen met die adaptive triggers, maar wel een heel coole feature.

En trouwens, heel eerlijk, dat ding is spuuglelijk 😅
Dit is de eerste keer ooit met een PS dat ik overweeg om hem te modden (zwarte covers ipv wit zou al veel helpen lijkt me)

Zojuist gebeld door de Media Markt in Eke dat ik mijn PS5 mag gaan ophalen. Ik denk dat ik ergens begin januari mijn preorder had geplaatst dus hij is veel sneller toegekomen dan verwacht. :biglaugh:

Heeft er iemand al ervaring met dbrands darkplate ondertussen?
Is die midden skin gemakkelijk verwijderbaar na bepaalde tijd of is dat miserie :p ? Heb er totaal geen ervaring mee.

Waarom zijn de psplus games nog niet aangepast? Als ik naar het portaal ga van psplus zelf zie ik de nieuwe games, als ik dan op nu downloaden klik dan staan die van februari er nog. Dacht swt dit gisteren veranderd moest zijn?

Aah merci :)
Kweet niet waar het dan mis ging, op de website van playstation zelf bij psplus kon ik het nergens vinden.

Heb mijn nieuwe controller van sony vandaag gekregen, is nog vlug gegaan.
10 dagen om te retourneren en een nieuwe te krijgen

Heb mijn nieuwe controller van sony vandaag gekregen, is nog vlug gegaan.
10 dagen om te retourneren en een nieuwe te krijgen

Waar regel je dat rechtstreeks met Sony?

Overweeg om mijn console misschien te sturen voor dat geluid, of zou ik daar geen goede kans mee maken? As in ‘het voldoet aan de normen’.

Waar regel je dat rechtstreeks met Sony?

Overweeg om mijn console misschien te sturen voor dat geluid, of zou ik daar geen goede kans mee maken? As in ‘het voldoet aan de normen’.
Gebeld naar hun helpdesk en die hebben mails gestuurd met labels voor op te sturen

Van die controller was de drifting duidelijk, geen idee wat ze doen met consoles maar je kan proberen uiteraard.. is nu nog in garantie dus is het proberen waard

Ik heb eentje met 17 blades, zal dus misschien daardoor zijn dat hij meer geluid maakt..

2020-12-02-image-2-j.webp

Zal het wel zo laten voorlopig. En iets minder kritisch proberen zijn..
:unsure:

Klopt het dat ge uw saved game data niet meer kunt kopiëren op een usb stick? (op ps4 kon dat wel)
Mij is het in ieder geval nog niet gelukt...

Vraagje, ik zit hier met mijn PS5, wanneer zijn ze de uitgevers van plan nog eens een echte topper te lanceren? Of zijn we van plan nog 5j GTAV te spelen?

Vraagje, ik zit hier met mijn PS5, wanneer zijn ze de uitgevers van plan nog eens een echte topper te lanceren? Of zijn we van plan nog 5j GTAV te spelen?
In juni komt de nieuwe Ratchet & Clank. Ik denk dat het probleem nu vooral Covid is en een tekort aan PS5’s. Het ene zorgt ervoor dat veel games vertraging oplopen en het andere dat een klepper niet opportuun is om te lanceren als nog niet “iedereen” een PS5 heeft.

Terug
Bovenaan