Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou er niet op rekenen. Is een fanmade concept:Iemand die weet of deze Spider man limited edition PS5 echt ga komen , want tot zover ik weet nog niet zeker of zelfs een andere versie , maar die andere vind ik niet zo mooi.
![]()
PlayStation 5 Spider-Man Miles Morales Limited Edition | LetsGoDigital
Zie hier de meest indrukwekkende Limited Edition console ooit - geïnspireerd op Spider-Man Miles Morales die gelijktijdig met de PS5 verschijnt.nl.letsgodigital.org
NOTE : The product images shown in this publication are created by Giuseppe Spinelli (aka Snoreyn) in collaboration with LetsGoDigital. The renders are for illustrative purposes only. This product is not for sale, it´s a concept of a PS5 Limited Edition console. So far Sony only introduced a white/black version of the PlayStation 5.

Die zijn al aangepast sinds gisterenvoormiddag.Waarom zijn de psplus games nog niet aangepast? Als ik naar het portaal ga van psplus zelf zie ik de nieuwe games, als ik dan op nu downloaden klik dan staan die van februari er nog. Dacht swt dit gisteren veranderd moest zijn?
Heb mijn nieuwe controller van sony vandaag gekregen, is nog vlug gegaan.
10 dagen om te retourneren en een nieuwe te krijgen
Gebeld naar hun helpdesk en die hebben mails gestuurd met labels voor op te sturenWaar regel je dat rechtstreeks met Sony?
Overweeg om mijn console misschien te sturen voor dat geluid, of zou ik daar geen goede kans mee maken? As in ‘het voldoet aan de normen’.
www.techspot.com

In juni komt de nieuwe Ratchet & Clank. Ik denk dat het probleem nu vooral Covid is en een tekort aan PS5’s. Het ene zorgt ervoor dat veel games vertraging oplopen en het andere dat een klepper niet opportuun is om te lanceren als nog niet “iedereen” een PS5 heeft.Vraagje, ik zit hier met mijn PS5, wanneer zijn ze de uitgevers van plan nog eens een echte topper te lanceren? Of zijn we van plan nog 5j GTAV te spelen?