algemene discussie | sim racing

Ghoja 45€ hoor die formule mod is toch niet veel geld.

Volgens mij is het bij playstation de base die voor playstation moet zijn en dat het bij xbox in het stuur zit.

Bij fanatec heb je idd dat middenstuk waar je dan zo goed als ieder stuur (zelfs gewone sparco sturen) op kan zetten.
Alleen snap ik niet dat het voor de ps toch maar rond e 150€ is en voor de xbox rond de 350€ dacht ik.

Nuja we zien wel, voorlopig laat ik mijn order nog staan. Bij mij is het omgekeerd, mijn stoel staat hier. Ik ga er straks toch eens in zitten en met de controller wreckfest spelen. 😁

Ja, tijdens black friday was dat even 290€ of zo dacht ik. Mogelijks te maken met licenciëringskost of dergelijke aangezien zoals je zegt die functionaliteit in het stuur zit. Maar bon het is wat het is. En weet dat dat principe geldt voor Fanatec, maar ik weet niet of dit ook geldt bij moza of andere opties.
Ah ja, je kan voor 50€ een mod gebruiken. Nu zie ik het ook, niet gezien dat dit evengoed kon met de andere bundles. Had dit enkel gezien bij de r5 bundle. Had enkel gekeken naar de effectieve wielen. Niet bepaalde mods ;).
Maar dit is en blijft een mod natuurlijk, geen expliciet nieuw wiel.

En de r3 bundle was 440€. Tel daar die 120€ bij op voor de aanpassingen en je zit ook weer aan 560. Het blijft een mooie bundel, zeker indien je geen kortingen kan scoren. Maar persoonlijk als je dan toch al 420 - 560€ gaat spenderen, ik weet het zo nog niet.
Als je die bundel voor 200 - 300€ kon kopen. Ja neen, dat zou iets helemaal anders zijn.

Allé deals zijn rond.
Het is een TX wheelbase geworden met alcantara rond ferrari stuur voor 230euro en nog 11 maanden garantie. In het begin zal ik dat het meeste gebruiken dus indien problemen zal ik het snel weten.
+ de tlcm pedalen voor 130euro. Deze zijn nog echt in nieuwstaat.
Ben tevreden met deze deals en voor wat casual forza te spelen zal dit wel volstaan voor mij.
Vanavond alles eens testen.
Ik verkoop pedalen en stuur terug.
Ondertussen al weken niet meer aangeraakt.
Zojuist nog eens geprobeerd en ik kan er niet aan wennen.
Ik heb wel nog geen playseatvdus dat helpt ook al niet maar het goede gevoel is nog lang niet aanwezig. Ook de rempedaal feeling krijg ik in de verste verte niet onder controle.
Dus alles terug buiten 😁
Iemand interesse?
Zelfde prijs als wat ik betaald heb.
Voor Xbox

Ik bestel ook zo weinig mogelijk nog uit de UK. En we zijn echt niet de enigen. De hele Engelse economie is in elkaar gestuikt sinds de Brexit. Logisch ook, wie gaat er nu al die import-export regels buiten de EU gebruiken als je handel kunt drijven met een ander land in de EU? Voor mij is de EU niet zaligmakend en niet alles wat die beslissen is 100% ok, maar ik zou nooit voor een "Bexit" stemmen als het hier ooit zover kwam.

Terug ontopic: Dat Material Test Certificate hadden zij tijdig moeten opsturen. Je zou toch verwachten dat een Engelse firma dat weet en sinds de Brexit al zaken gedaan heeft met een land in de EU? Wat een amateurs daar.

Weet je wat ik zou doen in uw plek? Annuleer uw bestelling. Surf naar sim-lab.eu, bestel daar, ga het zelf afhalen in Nederland. Dan spaar je nog eens een hoop transportkosten ook.
Ondertussen heeft GT Omega dat document gewoon doorgestuurd. Nu maar hopen dat die zending effectief nog goedgekeurd wordt...

Ben serieus aan het twijfelen om mijn bestelling bij fanatec te annuleren. Als dat nu nog steeds processing staat dan is de kans zo goed als nihil dat ik die binnen de 2 weken heb.
Dan voorlopig iets van thrustmaster 2dehands kopen en wachten op de moza r3 denk ik.
Bij mij ondertussen 2 weken op Completely shipped

Nog altijd geen mail gekregen van UPS of een tracking op de website van fanatec.
Begin er ook voor te vrezen dat ik nog iets ga zien voor kerst.

Bij ondertussen 2 weeken op: Completely shipped

Nog altijd geen mail gekregen van UPS of een tracking op de website van fanatec.
Daarmee dat het er helemaal niet goed uit ziet bij mij. Al bijna 2 weken op in process, dusja als dat nog een week duurt en dan nog 2 weken shipping, dan zitten we ook nog eens in de drukste periode van het jaar van de pakjesdiensten.

Ik ben nog lang niet ready2race vrees ik.

Bij mij ondertussen 2 weken op Completely shipped

Die tracking is ver te vinden (en zag ik eerst ook niet):
- Surf naar fanatec.com en login
- Ga naar My account --> Orders
- Klik op de knop "View" achter het order waarvan je de tracking code wilt zien.
- Onderaan zie je nu de shipping type (UPS Standard altijd bij al mijn orders) en de tracking nummer

Van Fanatec zelf heb ik nog nooit een tracking nummer per mail gekregen. Ofwel staat mijn spam filter een beetje te streng ingesteld, dat kan ook. Sendmail + SpamAssassin = liefde.

Die tracking is ver te vinden (en zag ik eerst ook niet):
- Surf naar fanatec.com en login
- Ga naar My account --> Orders
- Klik op de knop "View" achter het order waarvan je de tracking code wilt zien.
- Onderaan zie je nu de shipping type (UPS Standard altijd bij al mijn orders) en de tracking nummer

Van Fanatec zelf heb ik nog nooit een tracking nummer per mail gekregen. Ofwel staat mijn spam filter een beetje te streng ingesteld, dat kan ook. Sendmail + SpamAssassin = liefde.
Ook wel bijzeggen dat je die Tracking daar niet kan zien op een mobiele browser.

Uh? Dan doe je toch iets verkeerd. Ik heb net eens op m'n gsm gesurft naar fanatec.com, ingelogd, my account, orders en daar zie ik wel degelijk al mijn orders met die "View" knop. En ook alle tracking info ja.

Toen ze mijn pedalen opgestuurd hebben kon ik mijn tracking codes daar niet zien. Nu kan ik ze inderdaad wel zien. Maar krijg wel bovenaan een melding van Fanatec dat ik ofwel op een desktop ofwel mobiel in desktop view moet kijken.

Toen ze mijn pedalen opgestuurd hebben kon ik mijn tracking codes daar niet zien. Nu kan ik ze inderdaad wel zien. Maar krijg wel bovenaan een melding van Fanatec dat ik ofwel op een desktop ofwel mobiel in desktop view moet kijken.
Die melding krijg ik ook maar toch kijk ik op gsm in mobile view. En ik zie die tracking codes, ja. Bizar. Om eerlijk te zijn heb ik die website van Fanatec altijd vervelend gevonden.

Ik blijf wel dromen van https://fanatec.com/eu-en/steering-wheels/podium-steering-wheel-monte-carlo-rally :(

Daarmee dat het er helemaal niet goed uit ziet bij mij. Al bijna 2 weken op in process, dusja als dat nog een week duurt en dan nog 2 weken shipping, dan zitten we ook nog eens in de drukste periode van het jaar van de pakjesdiensten.

Ik ben nog lang niet ready2race vrees ik.
Ow, mijn gezaag van gisteren heeft precies geholpen. Sinds deze ochtend staat er een tracking nummer bij mijn order!
Op de website van UPS kan er ik wel nog geen gegevens van terug vinden maar laat ons hopen dat dit het begin is van de levering en dat ik het nog heb voor kerst 🤞

Ow, mijn gezaag van gisteren heeft precies geholpen. Sinds deze ochtend staat er een tracking nummer bij mijn order!
Op de website van UPS kan er ik wel nog geen gegevens van terug vinden maar laat ons hopen dat dit het begin is van de levering en dat ik het nog heb voor kerst 🤞
Hier geen verandering. Ik ben blijkbaar niet de enige. Volgens mij gaat er daar iets mis als er iets niet op stock was. Want dat zijn degene die dus helemaal achter blijven.

Bij mij 2 weken terug was dat het begin van beweging. Ik kon toen wel die Tracking niet zien op gsm dus het kan ook zijn dat die tracking er ook al 3 dagen stond doordat ik altijd op gsm keek. Toen ik dan naar UPS ging kon die inderdaad niets vinden voor die tracking. Heeft toen nog een dag of 3 geduurd eer er daar echt beweging in kwam. Dus ik zou zeggen vrijdag of maandag gaat dat buiten gaan. Maar dan gaat het wel snel, dan is het in een dag of 2 van Hamburg naar hier.

1 - 2 dagen later kon ik die tracking nummer effectief consulteren.

Fanatec kan echt dik mijn kl*ten kussen.... Geleden van de 25e dat ik daar besteld en nog altijd helemaal NIKS !! Geen mail, geen tracking, nul de botten, nougatbolle... Ik wacht nog tot kerstmis en als ik dan niks heb mogen ze hunne bazaar houden en ga ik wellicht mijne bazaar verkopen. Strontbedrijf...

Fanatec kan echt dik mijn kl*ten kussen.... Geleden van de 25e dat ik daar besteld en nog altijd helemaal NIKS !! Geen mail, geen tracking, nul de botten, nougatbolle... Ik wacht nog tot kerstmis en als ik dan niks heb mogen ze hunne bazaar houden en ga ik wellicht mijne bazaar verkopen. Strontbedrijf...
Ik wacht nog tot half volgende week en dan annuleer ik. Hopelijk binnen de paar dagen het geld terug en dan koop ik een logitech g923 of iets van thrustmaster 2dehands tot moza r3 uitkomt.

Er staat nu op hun website dat ze tussen 23/12 en 06/01 niets gaan versturen. Als hij volgende week nog in process staat dan heb ik sowieso niets tot februari.

Wegens inventaris opmaken. Hoe the fuck kun je een inventaris gaan opmaken met duizenden betaalde orders die nog in je stock liggen. Te achterlijk voor woorden.

Ik wacht nog tot half volgende week en dan annuleer ik. Hopelijk binnen de paar dagen het geld terug en dan koop ik een logitech g923 of iets van thrustmaster 2dehands tot moza r3 uitkomt.

Er staat nu op hun website dat ze tussen 23/12 en 06/01 niets gaan versturen. Als hij volgende week nog in process staat dan heb ik sowieso niets tot februari.

Wegens inventaris opmaken. Hoe the fuck kun je een inventaris gaan opmaken met duizenden betaalde orders die nog in je stock liggen. Te achterlijk voor woorden.
Ik vermoed dat ze zelf 0,0 warehouse hebben en dit allemaal via een 3PL gaat die stocktellingen doet in die periode.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
2K
Weergaven
152K
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
Reacties
4K
Weergaven
267K
  • Gesloten