algemene discussie | sim racing

Simlab gooit ook altijd veel te veel schroeven in de verpakking van alle accesoires en de rigs. Maar dat is ideaal om achteraf iets te kunnen bevestigen.

Yes, eindelijk is mijn order naar completely shipped gegaan. Nu nog een beetje geluk hebben dat het wat vlot gaat.

Dan gaat het normaal vlot. Zou vandaag of maandag magazijn moeten verlaten en dus woensdag/donderdag toekomen.
Normaal staat er bij je order een tracking-code nu.

Dan gaat het normaal vlot. Zou vandaag of maandag magazijn moeten verlaten en dus woensdag/donderdag toekomen.
Normaal staat er bij je order een tracking-code nu.
Ah amai, ik dacht dat het nog een kleine 2 weken ging duren omdat die status meestal wil zeggen dat het gewoon doorgegeven werd naar het magazijn.

Simlab gooit ook altijd veel te veel schroeven in de verpakking van alle accesoires en de rigs. Maar dat is ideaal om achteraf iets te kunnen bevestigen.
Ja idd. Ik heb er echt nog heel veel over. Zoveel dat ik achteraf nagekeken heb of ik wel alles had vast gezet... Na dat m'n rig + monitorstand in elkaar zat heb ik een assortimentskoffer gekocht en alles mooi opgeborgen. Als je ooit wat vijsjes nodig hebt, stuur dan even een pm en ik stuur wat op...

Laatst bewerkt:
Als je ooit wat vijsjes nodig hebt, stuur dan even een pm en ik stuur wat op...

Ik heb er wel een paar los/kwijt in menne kop...
Heb alles gewoon in een ziplock bag gesmeten en dan in de doos van de pedalen :D.
Bij de monitorstand van Simlab had ik welgetelt 2 vijzen over en van de variomounts enkele met langere schroefdraad voor de vesa mount.

Denk dat het een beetje standaard is dat je over hebt. Meestal voorziet men het montagemateriaal voor de verschillende opties van racesturen, schakelaars, pedalen en die worden niet allemaal op dezelfde positie gefixeerd noch met hetzelfde materiaal, al trekt het wel enorm hard op elkaar.

Mijn weelstand is ondertussen gemonteerd (al is dat een groot woord om eerlijk te zijn), maar heb redelijk wat schroeven over, die dienen gebruikt te worden om de base, pedalen, etc vast te zetten. Maar bij de zaken zaten er ook wat schroeven, dus ja we zien wel ;).

Hallo allemaal,

Na 2 succesvolle edities van "The Wishful 8hours" races die in totaal 3800€ werd verzameld voor Make-A-Wish Belgium/vlaanderen,
en jongstleden de "Drive for Wishes" race, waarbij meer dan 23 000$ werk opgehaald voor Make-A-Wish International.
Zetten we door met onze acties om voor deze prachtige organisatie geld op te halen.

Ditmaal racen we een heel kampîoenschap, namelijk 6 races. 5 races van 4u en natuurlijk het main event "The Wishful 8hours"
Je kan kiezen om het hele kampioenschap, waar ook leuke prijzen te winnen zijn, mee te racen of enkel het main event.

In beide gevallen maak je zelf ook altijd kans op een prijs. Maar belangrijker is dat we zoveel mogelijk proberen op te halen om aan Make-A-Wish Belgium/Vlaanderen te kunnen geven zodat zijn de wensen van zieke kinderen kunnen waarmaken !!

The Wishful Series 2024 by Technogel is live from now
3 car classes: LMP3/GT3/PCUP
Teams of 1 to 3 driver
Entry fee: 15 Euros/DriverALL ENTRY FEES AND DONATIONS BENEFIT MAKE-A-WISH BELGIUM/VLAANDEREN
Find more information on Discord: https://discord.gg/NV3r7uTHJN
Register: https://docs.google.com/forms/d/1gmq4Uz_NEsH21Vz2Q2pnBcTPkaNrKoAoHgDVw3T94Yw/edit
Donate: https://www.inactievoormakeawish.be/fundraisers/wishful2024

Allez, was ik vandaag vol spanning aan het wachten op mijn pakket van Fanatec maar er kwam er maar niets door. Vervolgens zie ik op de website van UPS dat het geleverd was in mijn brievenbus. Dat vond ik al heel raar.
Wat blijkt, dat ze al mijn bestelde onderdelen apart hebben verzonden en vandaag heb ik enkel de quick release mogen ontvangen 🙈.
Hopelijk begin volgende week mijn 4 andere pakketten.

Begint toch beetje een soap te worden.

Allez, was ik vandaag vol spanning aan het wachten op mijn pakket van Fanatec maar er kwam er maar niets door. Vervolgens zie ik op de website van UPS dat het geleverd was in mijn brievenbus. Dat vond ik al heel raar.
Wat blijkt, dat ze al mijn bestelde onderdelen apart hebben verzonden en vandaag heb ik enkel de quick release mogen ontvangen 🙈.
Hopelijk begin volgende week mijn 4 andere pakketten.

Begint toch beetje een soap te worden.
Ze sturen zowieso alles apart. En ja dan gebeurt het al eens dat er een achterblijft. Hier was alles geleverd maar de QR niet. Die is de dag erna toegekomen. Internet staat ook zo vol met "klachten".

En net mail dat Fanatec hun F1 stuur verkeerd heeft verkocht en dat die er pas in Maart gaan zijn. En dat ze geen halve orders versturen.
Ik kan kiezen om te wachten, of cancellen en 25% korting op een nieuwe bestelling. Sebiet eens iets samenstellen met de clubsport dd dan :p

Blijkbaar kunt ge een Moza FSR stuur gebruiken op ne Fanatec CSL DD via usb naar pc (hardwire) en via ne Moza universal adapter. Ben nog bekwaam da stuur te kopen en dan uiteindelijk stap per stap die Fanatec bazaar te verkopen. Want eerlijk waar, ben ze kotsbeu... Fanatec is een bedrijf da tegenwoordig gedoemd is om letterlijk in ne zware downfall te gaan en uiteindelijk ook gwn failliet te gaan. 6 jaar klant al maar nu hebben ze het toch ferm begaaid bij véél mensen...

Doe mij het nieuwe Monte Carlo podium rally stuurtje maar dan met 25%!
Moest het nu ook geleverd zijn tussen 4-7 dagen, had ik het nog wel mee willen bestellen hoor.

Gezien hun zeer gelimiteerde stock momenteel, denk ik dat ik een versimpelde setup met CSL DD, Een goedkoop stuurtje en de V3 pedalen ga nemen. Daar kan ik al even mee uit de voeten, en dan volgend jaar nog eens bekijken wat voor upgrades mogelijk zijn.

Voor de mensen hier: als jullie vooruit betalen en de items zijn in stock, wil ik die wel mee bestellen. Je moet ze enkel in Heist-op-den-Berg komen halen dan.

Mijn woorden zijn nog maar net koud of ze zijn daar... Ne mail gekregen da ze mijn stuur nie kunnen shippen omdat er een warehouse synchronization issue is. Dus 2 keuzes: wachten tot het stuur weer beschikbaar is, kan januari of midden maart zijn. MIDDEN MAART.... (ondertussen wel al betaald op 24 november...) of cancellen. Ik denk dat het een redelijke no brainer wordt.

Moest het nu ook geleverd zijn tussen 4-7 dagen, had ik het nog wel mee willen bestellen hoor.

Gezien hun zeer gelimiteerde stock momenteel, denk ik dat ik een versimpelde setup met CSL DD, Een goedkoop stuurtje en de V3 pedalen ga nemen. Daar kan ik al even mee uit de voeten, en dan volgend jaar nog eens bekijken wat voor upgrades mogelijk zijn.

Voor de mensen hier: als jullie vooruit betalen en de items zijn in stock, wil ik die wel mee bestellen. Je moet ze enkel in Heist-op-den-Berg komen halen dan.
Levering datum voor dat stuur is nu al 19/01/2024. En zelfs dat is geen zekerheid. De reviews zijn wel lovend en als rally fan ontbreekt dat stuur nog in m’n collectie. Maar ik betaal niet op voorhand in de hoop ooit iets te krijgen. Misschien in 2024 als het weer in voorraad is. Toch bedankt!

Mijn woorden zijn nog maar net koud of ze zijn daar... Ne mail gekregen da ze mijn stuur nie kunnen shippen omdat er een warehouse synchronization issue is. Dus 2 keuzes: wachten tot het stuur weer beschikbaar is, kan januari of midden maart zijn. MIDDEN MAART.... (ondertussen wel al betaald op 24 november...) of cancellen. Ik denk dat het een redelijke no brainer wordt.
Wat voor iets speciaals had je dan besteld ?

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
2K
Weergaven
152K
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
Reacties
4K
Weergaven
267K
  • Gesloten