Dat F1 stuur. Zelfde mail als ik heb gehad.Wat voor iets speciaals had je dan besteld ?
Iemand een idee hoeveel NM low torque mode is? Er zijn momenteel enkel qr2 lite beschikbaar en anders zou een CS DD nutteloos zijn...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat F1 stuur. Zelfde mail als ik heb gehad.Wat voor iets speciaals had je dan besteld ?

Dat Clubsport 2.5X stuur. En het stond ook aangegeven op de site dat het nog niet uitverkocht was.Wat voor iets speciaals had je dan besteld ?
Ah dat heb ik ook gekocht. Ik heb het aangeleverd gekregen.Dat Clubsport 2.5X stuur. En het stond ook aangegeven op de site dat het nog niet uitverkocht was.
Zit daar die advanced paddle module bij bij jullie?8NmDat F1 stuur. Zelfde mail als ik heb gehad.
Iemand een idee hoeveel NM low torque mode is? Er zijn momenteel enkel qr2 lite beschikbaar en anders zou een CS DD nutteloos zijn...
Ik heb datzelfde F1 stuur met blauwe accenten uit de Podium Racing Wheel F1 bundle. Fijn stuurtjeZit daar die advanced paddle module bij bij jullie?
Die shifters werken beter dan de peddels in eender welke auto hier op de oprit.
Indien niet: https://fanatec.com/eu-en/shifters-others/podium-advanced-paddle-module is elke cent waard.
Al lang over getwijfeld om aan te schaffen. Heb het v2.5 stuur, heb eigenlijk geen klagen van die shifters die er standaard op zitten. Shiften ook zeer vlot. En ik dacht dat die dual clutch in veel games niet supported was. Zo ook in F1 dat ik toch geregeld speel (en waar fanatec zelfs sponsor is van de esports competitie). Versta wie het kan verstaan. Dus ik zie er niet zoveel in om uiteindelijk aan te schaffen buiten wat extra knoppen nog die ik eigenlijk niet nodig heb want de mogelijkheden op dat v2.5 stuur zijn zo al eindeloos.Ik heb datzelfde F1 stuur met blauwe accenten uit de Podium Racing Wheel F1 bundle. Fijn stuurtjeZit daar die advanced paddle module bij bij jullie?
Die shifters werken beter dan de peddels in eender welke auto hier op de oprit.
Indien niet: https://fanatec.com/eu-en/shifters-others/podium-advanced-paddle-module is elke cent waard.
Alle games die een gewone analoge clutch ondersteunen, ondersteunen ook dual clutch. Kwestie van het goed in te stellen in uw Fanatec software. Want als het goed ingesteld gaat hij 100% clutch trekken als je beide paddles aantrekt, 50% clutch geven als je 1 los laat en 0% als alles los is.Al lang over getwijfeld om aan te schaffen. Heb het v2.5 stuur, heb eigenlijk geen klagen van die shifters die er standaard op zitten. Shiften ook zeer vlot. En ik dacht dat die dual clutch in veel games niet supported was. Zo ook in F1 dat ik toch geregeld speel (en waar fanatec zelfs sponsor is van de esports competitie). Versta wie het kan verstaan. Dus ik zie er niet zoveel in om uiteindelijk aan te schaffen buiten wat extra knoppen nog die ik eigenlijk niet nodig heb want de mogelijkheden op dat v2.5 stuur zijn zo al eindeloos.
Hier melding dat er vertraging is. Het zeetransport wordt luchttransport, maar de kosten worden niet aangerekendOnverwachts vandaag alles al mogen ontvangen van Fanatec![]()

Wel fair dat ze toch deftig communiceren

Er zitten 4 "pakketjes" in je "zending". Onderaan de tracking kan je klikken op "overige pakketten in deze zending" (of zoiets) en daar zie je de andere 3.1u geleden nog geen tracking te zien. Ik kijk nu nog eens en ik heb een tracking nummer met levering morgen al.
Er staat bij de tracking op ups wel 1 of 4 maar ik heb maar 1 tracking nummer, ik vermoed dat het normaal is want het gewicht is meer dan 6kg. Het lijkt me dat ze toch hun best doen om alles voor kerst nog buiten te krijgen.
Ah ok ik zie het. 4 pakjes voor morgen. Thx.Er zitten 4 "pakketjes" in je "zending". Onderaan de tracking kan je klikken op "overige pakketten in deze zending" (of zoiets) en daar zie je de andere 3.
Spel zou oorspronkelijk deze maand uitkomen, dan verschoven naar februari 24. Het zou mij niet verbazen als het nog op schuift. Valt ook onder Motorsport games als uitgever dacht ik? Er is daar de laatste 2 maand redelijk wat opschudding geweest met een boel ontslagen en dan zowel BTCC en IndyCar die hun licentieovereenkomst hebben opgezegd.Ik pre-order sowieso geen games, maar het viel mij op dat Le Mans Ultimate (https://lemansultimate.com) niet pre-ordered kan worden. Zouden die de release datum van februari 2024 niet meer halen?