algemene discussie | sim racing

Iemand die weet als je een Fanatec CSL DD gebruikt in combinatie met een tafelklem (Geen rig of andere set-up beschikbaar hier) hoever het stuur uitsteekt van de tafel en hoe hoog dit komt? Ivm met mijn thrustmaster komt dit 19 cm ver en 26 cm hoog. Op YT zag ik een review en deze persoon zei dat het stuur nogal hoog en ver komt in deze combinatie.

(Is voor in combinatie met Xbox te gebruiken).

Iemand die weet als je een Fanatec CSL DD gebruikt in combinatie met een tafelklem (Geen rig of andere set-up beschikbaar hier) hoever het stuur uitsteekt van de tafel en hoe hoog dit komt? Ivm met mijn thrustmaster komt dit 19 cm ver en 26 cm hoog. Op YT zag ik een review en deze persoon zei dat het stuur nogal hoog en ver komt in deze combinatie.

(Is voor in combinatie met Xbox te gebruiken).

De CSL DD + de tafelklem zou ik niet aanraden.

zelf ook geprobeerd maar zit veel te hoog & niet comfortabel genoeg om te rijden.

Ik heb een half rig toen aangeschaft en was vele male beter: https://www.coolblue.be/nl/product/901011/next-level-racing-wheel-stand-2-0.html

jaartje terug alles verkocht, maar nu wel dik dik spijt van :(

Begon wat last te krijgen aan mijn linkerknie, stoel 5 cm naar achter gezet en al 10x beter nu.
Simracen is toch een blijvende evolutie, fysiek en financieel :)

Trouwens mooie setup @HUSKE !
Heb je nog wat foto's?

Begon wat last te krijgen aan mijn linkerknie, stoel 5 cm naar achter gezet en al 10x beter nu.
Simracen is toch een blijvende evolutie, fysiek en financieel :)

Trouwens mooie setup @HUSKE !
Heb je nog wat foto's?

Niet echt, iets wat je specifiek wil zien?
Heb mijn SIM rig uit de hoek gehaald en naar de andere kant verhuisd, kan nu veel beter aan de rig.

Zitpositie is idd wel cruciaal, daarom ben ik altijd wat tegen het wisselen van pedalen, het heeft vorige keer bvb een maand geduurd eer ik goed zat. Met de simucube is dat iets makkelijker. Ik heb telkens de rem aangepast in de software en als dat goed is de gaspedaal pas goed gezet (manueel). Dat scheelt enorm in tijd.

Goh niet direct iets speciaals. Ik vind het gewoon leuk om andersmans rigs te zien.

Ik heb mijn rem ondertussen ook iets minder zwaar gezet, de casual fun was er wat af op die manier.

Goh niet direct iets speciaals. Ik vind het gewoon leuk om andersmans rigs te zien.

Ik heb mijn rem ondertussen ook iets minder zwaar gezet, de casual fun was er wat af op die manier.
Ik ken iemand die een nieuwe set pedalen gekocht heeft omdat hij 120kg nog niet genoeg vond 😅
Persoonlijk zit ik rond de 75kg kwa brake pressure

Zal van de week eens war foto’s trachten te maken.
Brake pressure heb ok verhoogd naar 50kg nu. Gaat beter. Mijn rempedaal gaat tot 110kg, nog wel wat ruimte :).

Maar ik rijd op sokken, dus geen idee wanneer het echt lastig wordt. Heb de settings van Morgoth geprobeerd, maar dat is me te zwaar. Heb wel de andere settings overgenomen (travel, damping etc).

Nice!
Hoe gaan ze dat doen? De configurator van Ferrari is ne halve catalogus per model ...

GT Neo is hier vandaag ook toegekomen.
Vergelijken kan ik niet, maar voor de €300 dat het momenteel kost wordt het precies moeilijk om hier uw broek aan te scheuren.

Voelt behoorlijk solide aan!

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
2K
Weergaven
152K
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
Reacties
4K
Weergaven
267K