Haha tis zo. Man man man. Ik kan alleen maar hopen dat de levering vlot zal gaan !Nu tikt de klok nog trager dan anders![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha tis zo. Man man man. Ik kan alleen maar hopen dat de levering vlot zal gaan !Nu tikt de klok nog trager dan anders![]()
Jazeker. Gewoon via USB-C.Je kan die controllers toch opladen zonder controller charging station, right?
vind die charging station wel mooiJe kan die controllers toch opladen zonder controller charging station, right?
Dat is het zeker maar wil niet echt meteen dat boven op de prijs betalen.. Vandaar mijn zorg xpvind die charging station wel mooi
Ow die oortjes erbij? Draadloos? Mooi mooi. Hier effe geduurd voor ik er waardige vond die weldegelijk zonder problemen wisten te passen in mijn Index.
Is met een 3.5 mm aansluiting. Werkt goed.Ow die oortjes erbij? Draadloos? Mooi mooi. Hier effe geduurd voor ik er waardige vond die weldegelijk zonder problemen wisten te passen in mijn Index.
Komen er eigenlijk ook VR spellen uit via ps plus abbo??
Ahn ok, dan wacht ik zekerZal wel weer een tijdje duren, denk ik. Met de eerste PSVR was het toch ook meer dan een jaar eer je een gratis VR game kreeg in de maandelijkse games.
Mijn visa is gekoppeld aan m’n Paypal, is dit voldoende? Of moet ik mijn Paypal opwaarderen zodat er voldoende opstaat?
Als je Visa gekoppeld is aan je Paypal, heb jij toch sowieso geen geld op je Paypal staan ? Dus dan is het sowieso altijd dat een betaling van je Paypal rechtstreeks je credit card charget.

Ik heb ook een week geleden een mailtje gekregen dat indien de betaling voor de preorder van de psvr2 toch niet lukt, je dus een email krijgt toegestuurd om je betaalgegevens aan te passen binnen de 24uur. Indien het dan wel lukt, heb je nog steeds je preorderBedankt voor het antwoord, was niet echt zeker. Want als ik me inlog staat er ‘balance € 0,0’. Maar daaronder staat dat hij idd gekoppeld is met m’n visa. Maar dan ben ik gerust![]()

Da's ook de reden waarom ik er altijd tegenop zag om te gamen op de PS VR. Heel dat gedoe qua aansluiting.Hier kriebelt het ook om hem te kopen, maar de prijs houd me ook tegen.
De VR1 ook niet bij release gekocht, bij de eerste pricedrop. En heb me er echt wel mee geamuseerd. Maar na een tijdje lag die meer in de kast dan wat anders. En heel die setup met dat bakje er tussen hield me ook tegen om die uit de kast te halen. Dat ziet er bij de VR2 toch een pak beter uit.
De VR1 heb ik ondertussen al verkocht, dus ooit komt die VR2 er wel in als er wat meer games voor uit zijn![]()