algemene discussie | Virtual Reality

Aan welke games denken jullie bij release?

Hier denk ik:
Horizon (heb de bundel gekozen)
Pistolwhip
Moss book bundle (1&2)
Kayak

Daarna is het terug even op de rem staan denk ik qua aankopen

Damn, pistol whip is nog niet uit bij release

Ik heb ook de Horizon bundle gekocht. Daarnaast heb ik Cities VR gepreordered en RE Village gekocht in de sale.
Walking Dead Saints and Sinners Chapter 1 heb ik ooit gratis geclaimed via PS Plus. Deze krijgt nog een free update voor PSVR2 op launch day.

Rez Infinite, Tetris Effect en Thumper krijgen een (kleine) betalende upgrade voor PSVR2, deze ga ik ook waarschijnlijk wel nog in huis nemen bij de launch.

Daarnaast kijk ik wel eens uit voor een 2dehands GT7. En dan wil ik nog Before Your Eyes, Cosmonious High, Moss 1+2, What the Bat en Tentacular in de nabije toekomst aanschaffen. En dan kijk ik ook vooral ook nog uit naar de No Man's Sky update :love:

Ik heb ook de Horizon bundle gekocht. Daarnaast heb ik Cities VR gepreordered en RE Village gekocht in de sale.
Walking Dead Saints and Sinners Chapter 1 heb ik ooit gratis geclaimed via PS Plus. Deze krijgt nog een free update voor PSVR2 op launch day.

Rez Infinite, Tetris Effect en Thumper krijgen een (kleine) betalende upgrade voor PSVR2, deze ga ik ook waarschijnlijk wel nog in huis nemen bij de launch.

Daarnaast kijk ik wel eens uit voor een 2dehands GT7. En dan wil ik nog Before Your Eyes, Cosmonious High, Moss 1+2, What the Bat en Tentacular in de nabije toekomst aanschaffen. En dan kijk ik ook vooral ook nog uit naar de No Man's Sky update :love:
Was dat een recente sale die RE Village ? (welke versie?) Thx ook voor de walking dead tip, ik heb die ook staan... Net als tetris, rez infinite en gt7 die ik al gekocht/geclaimd had

Weet er iemand of dat nieuwe reward systeem ook toegang of credits verschaft om VR games te kunnen aankopen, of in geval van tetris enzo te kunnen upgraden bij aankoop van hardware?

Al zit ik nog een beetje op mijn honger met de verwachtingen die ze creëren, met lots more 2 come (of hoe ze het precies verwoord hebben weet ik niet meer juist)

Horizen
Gt7
Village
Light brigade
Moss 1 en 2
Song of the smoke
Kayak
Walking dead
no man sky
Star wars
Firewall ultra

Deze allemaal op release. En dan nog wat tussen door afschuimen.

Moss zou ik laten. Waarom Cities VR bestaat snap ik al helemaal niet.
Tetris en Rez zijn essentieel. Zelfde voor Superhot. Maar die krijgt voorlopig geen update.

Moss zou ik laten. Waarom Cities VR bestaat snap ik al helemaal niet.
Tetris en Rez zijn essentieel. Zelfde voor Superhot. Maar die krijgt voorlopig geen update.
Meh, die Tetris is nu ook niet zo speciaal.

Moss en Moss Book 2 zijn absolute toppers en een must play. Liever dat dan die Tetris hoor. Sublieme spellen.

Terug
Bovenaan