Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan het niet allemaal samen doen he. Heb nu al 14 gamesReviews van de games later?
Komaan, plooien! Je kunt het!Na de review te lezen ga ik me toch serieus moeten inhouden om hem nog nie te kopen![]()

Was dat een recente sale die RE Village ? (welke versie?) Thx ook voor de walking dead tip, ik heb die ook staan... Net als tetris, rez infinite en gt7 die ik al gekocht/geclaimd hadIk heb ook de Horizon bundle gekocht. Daarnaast heb ik Cities VR gepreordered en RE Village gekocht in de sale.
Walking Dead Saints and Sinners Chapter 1 heb ik ooit gratis geclaimed via PS Plus. Deze krijgt nog een free update voor PSVR2 op launch day.
Rez Infinite, Tetris Effect en Thumper krijgen een (kleine) betalende upgrade voor PSVR2, deze ga ik ook waarschijnlijk wel nog in huis nemen bij de launch.
Daarnaast kijk ik wel eens uit voor een 2dehands GT7. En dan wil ik nog Before Your Eyes, Cosmonious High, Moss 1+2, What the Bat en Tentacular in de nabije toekomst aanschaffen. En dan kijk ik ook vooral ook nog uit naar de No Man's Sky update![]()
Gran Turismo 7? Resident Evil 8? Horizon? Ik vind de launch voor PS-hardware best wel goed.Toch wel heel weinig games op release. Geen echte topper tussen.
Klopt, stond een week of 2 geleden aan 19,99 in de PS Store!Was dat een recente sale die RE Village ? (welke versie?) Thx ook voor de walking dead tip, ik heb die ook staan... Net als tetris, rez infinite en gt7 die ik al gekocht/geclaimd had
Bijna 40 games op release niet genoeg? Ik weet niet wat je doet van werk, maar die kun je niet allemaal spelen hoorToch wel heel weinig games op release. Geen echte topper tussen.

Staat weer het dubbele voor de gewone editie nuKlopt, stond een week of 2 geleden aan 19,99 in de PS Store!

Meh, die Tetris is nu ook niet zo speciaal.Moss zou ik laten. Waarom Cities VR bestaat snap ik al helemaal niet.
Tetris en Rez zijn essentieel. Zelfde voor Superhot. Maar die krijgt voorlopig geen update.