Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja klopt wel, echte toppers zijn er niet zoveel. Zijn voor een groot deel reeds bestaande games met een update.Ja 40 games idd. Maar bedoel dan de echte nieuwe topgames. Niet de games die al eens zijn uitgekomen. Zoals Tetris enz...
Ik had gewoon gehoopt op een Half Life.
En die suprises klopt dat of weet je hier niets over?
Was marketing zeker.
Firewall zal ook nog niet op release zijn...Horizen
Gt7
Village
Light brigade
Moss 1 en 2
Song of the smoke
Kayak
Walking dead
no man sky
Star wars
Firewall ultra
Deze allemaal op release. En dan nog wat tussen door afschuimen.
Nee. Ma da is nog niet zo slecht. Want los van de vr komen dan nog ook gewoon flatscreen games uit en ga nu al moeten leren toveren voor alle tijd te vinden. Hehe.Firewall zal ook nog niet op release zijn...
Moss vind ik dan weer veel te oppervlakkig en gewoon best saai. Tetris is bijna een religieuze ervaring als je ook maar een beetje liefde hebt voor het origineel, en dansmuziekMeh, die Tetris is nu ook niet zo speciaal.
Moss en Moss Book 2 zijn absolute toppers en een must play. Liever dat dan die Tetris hoor. Sublieme spellen.

Hier nog geen mail. Maar als ik afga op de 2 vorige mails zal dit terug wel snachts gebeuren ?Heeft er iemand hier al trouwens een mailtje gehad dat de betaling is gebeurd van hun PSVR2 preorder? Zag op Reddit al meerdere US-gebruikers met die melding.
Done ! We zijn er klaar voor ! Nu nog netjes wachten tot hij geleverd is
Voilà, dit bespaart tijd uit wanneer je hem binnen hebt, dan kan je het boekske meteen in de doos laten
@Joeri, dus er zaten geen straps bij uw sense controllers? Best vreemd, want overal waar je kijkt zie je ze mét.

De mijne hebben dat ook, maar heb die eraf gehaald. Vergeten te monteren voor de foto's.
Voilà, dit bespaart tijd uit wanneer je hem binnen hebt, dan kan je het boekske meteen in de doos laten
@Joeri, dus er zaten geen straps bij uw sense controllers? Best vreemd, want overal waar je kijkt zie je ze mét.
Ahn ok, terwijl dat toch een expliciet punt is in de review.De mijne hebben dat ook, maar heb die eraf gehaald. Vergeten te monteren voor de foto's.
Heb het inderdaad op een strap om je controller tegen je hand te houden, zoals in de omschrijving staat. Die polsbandjes dienen gewoon om uw controllers niet in de tv te smijtenAhn ok, terwijl dat toch een expliciet punt is in de review.
Bekijk bijlage 17273
Tenzij je daarmee bedoelde "om ze op hun plaats te houden, wanneer je de grip niet vasthebt", gaf dit mij het idee dat er gewoon geen straps aanwezig waren, tout court.
Sry voor dit mierengeneuk, maar was dit achteraf gaan opzoeken om te zien of er effectief straps mee in de doos zaten.

Nog niets hierHier is het bedrag van de headset gereserveerd![]()

Neeje, wij blijven graag geïnformeerd.Ongeduldigaards![]()

15 november!