algemene discussie | Virtual Reality

Ik kan ze tot nu toe wel nog verdragen. Die mic in de headset is ook wel goed als ik men party members mag geloven. Alleen horen ze echt wel alles. Zeker als het wat intensief is.
After the fall is dit ook met teleport optie ?

Daarnet eerste level gedaan ! Jup zit goed ! En gaat nog vlot met teleport ook. Wel bijna mijne luster van het plafond geslagen toen ik een pipebomb wou smijte 🙈🙈 de mijne verschoot haar een ongeluk en ik stiekem ook.

Bestaat hier al een draadje over? En zouden we dit kunnen spelen met een zelf samengesteld ploegje? Ipv met random teamgenoten?

Ik heb het ook gisteren gekocht, wel nog niet gespeeld. Ik ben wel down in ieder geval
Ik vond het echt de moeite, nog maar 1x gespeeld maar zal er nog van komen. Was gisteren bezig met moss book 1,eerst alle games een testrun geven.

Maar lees net dat online co op mogelijk zou zijn. Draagcomfort wisselt af wel hier, gisteren had ik terug last, maar was terug zittend, ik denk dat je staand minder snel last hebt, speel met zo een overvallers muts (cagoule) wat toch al enigszins betert...

Maar hoe zet je de mic standaard af dan tijdens het spelen? Heb geen zin dat random mensen mij moeten horen...

Dus als er hier nog zijn die co op willen spelen, laat maar weten dan. Maken we een WhatsApp groepke aan ofzo, van zodra we met zijn 4en zijn

Niet. Het is het een of het ander.
Ik wil gewoon ergens weten of hij aan staat, veranderen is geen probleem. Heb liever toch zicht ipv mute

Zo een discrete bar met de sterkte van je stem ergens in een hoekje zou toch niet misstaan als optie vind ik dan.

En eens wat andere oortjes met 3,5 mm jack ingezet, wel nog niet in de VR getest, verschil in draagcomfort is in alle geval toch al Groot.

Zijn niet de beste die meegeleverde oortjes

morgen eens bellen en vragen wat ze ermee van plan zijn :unsure:

7cixh9.jpg

Laatst bewerkt:
Die mute knop mis ik ook wel. Maar kan niet zonder het zicht. Met men dochter van 4,5j die hier rond huppelt moet ik toch af en toe eens checken als de mama niet in de buurt is. Maar die mute is dan ook super handig in party als me dochterlief vanalles zit te vertellen dat je daar de party niet mee lastig valt. Hmmzz. Mss toch men pulse beginnen dragen terug.

Ze hadden het beter gedaan dat je beiden kon gebruiken met dezelfde knop.
1 keer drukken is voor zicht

2-3 seconden inhouden is toggle van mic

Terug
Bovenaan