Ragnarock is ook cool!Damn it, weeral een game, duo pack, bijgekocht...
Ik moet stoppen met hier mee te lezen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ragnarock is ook cool!Damn it, weeral een game, duo pack, bijgekocht...
Je had beter gewacht want de wedstrijd loopt nogDamn it, weeral een game, duo pack, bijgekocht...

We gaan Ruigen Das eens een Moss spel geven sieJe had beter gewacht want de wedstrijd loopt nog
Ik hoop stiekem daaruit iets te winnen

Langs ene kant irriteren die gewoon bij mij... En vallen er telkens uit ookIemand een aanrader voor in-ears? De bijgeleverde passen niet goed en het geluid is ook maar matig.
@wolfen, je kan kiezen, maar mijn eerste matchke was met teleport, en beviel mij goed moet ik zeggen

Ik heb het ook gisteren gekocht, wel nog niet gespeeld. Ik ben wel down in ieder gevalBestaat hier al een draadje over? En zouden we dit kunnen spelen met een zelf samengesteld ploegje? Ipv met random teamgenoten?
Ik vond het echt de moeite, nog maar 1x gespeeld maar zal er nog van komen. Was gisteren bezig met moss book 1,eerst alle games een testrun geven.Ik heb het ook gisteren gekocht, wel nog niet gespeeld. Ik ben wel down in ieder geval
Ja en hoe kan ik dan de originele functie ervan blijven gebruiken?@Ruigen Das je kunt de knop om door de headset te kijken aanpassen naar een knop om je micro te muten.
Niet. Het is het een of het ander.Ja en hoe kan ik dan de originele functie ervan blijven gebruiken?
Ik wil gewoon ergens weten of hij aan staat, veranderen is geen probleem. Heb liever toch zicht ipv muteNiet. Het is het een of het ander.