kimme1975
Well-known member
Ah ok, ik snap het.. das idd minder.Goh, ipv 24 maanden krijg je er dan nog maar 16. De ratio 3:2 blijft op alles van toepassing eender hoeveel maanden of dagen Gold je wil converteren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah ok, ik snap het.. das idd minder.Goh, ipv 24 maanden krijg je er dan nog maar 16. De ratio 3:2 blijft op alles van toepassing eender hoeveel maanden of dagen Gold je wil converteren.
news.xbox.com
Dus als ik het goed begrijp![]()
Introducing Xbox Game Pass Core, Coming This September - XBOX Wire
Today, we’re continuing our commitment to give players more choice and value by introducing Xbox Game Pass Core, launching on September 14. Game Pass Core is the evolution of Xbox Live Gold. Game Pass Core will give players access to our advanced multiplayer network, a select collection of over...news.xbox.com
Dus als ik het goed begrijp
In september gaan de gold games weg en komt er een gold collection ?
Ben eens benieuwd wat het gaat geven voor de truc van gold naar ultimate
Ik ben nog ultimate tot mei 2025 en dan zie ik wel
3 jaar gold is nu 2 jaar ultimate geworden , ergens gelezen overlaatst..Dus als ik het goed begrijp
In september gaan de gold games weg en komt er een gold collection ?
Ben eens benieuwd wat het gaat geven voor de truc van gold naar ultimate
Ik ben nog ultimate tot mei 2025 en dan zie ik wel
Wachten tot het afgelopen is of anders is de conversion rate van gold naar ultimate veel en veel lager wat je krijgt.Kan je eig met een nog reeds lopen Gamepass-abonnement tot november, nu gewoon gold bijkopen en al converteren voor de komende 2 jaar. Of moet je voor de conversie effectief wachten tot je Gamepass-abo is afgelopen?
Wnn komen de oude cod's op gamepass ?
Wanneer de deal echt rond is. Daar hebben we nog geen zicht opWnn komen de oude cod's op gamepass ?
Ze kunnen de deal ook afronden zonder goedkeuring vd cmaWanneer de deal echt rond is. Daar hebben we nog geen zicht op
Voorlopig is de deal nog niet rond, eerst moet de CMA nog goedkeuring geven.
MS & Activision gaan nieuw voorstel doen, zal dan bekeken worden. Dan pas zal de deal afgerond worden
Ja maar gaat de eerste (2) maanden niet gebeuren, terwijl MS en CMA beide constructief naar oplossing zoekt. Dus voor de deal werkelijk closed is, zal er geen COD naar gamepass komen.Ze kunnen de deal ook afronden zonder goedkeuring vd cma
Misschien is de firmware van de controller niet meegekomen met 1 van de laatste updates?Nog mensen met een draadloze headset en problemen met de controller? Na het verbinden met de Quantum 360x van JBL valt de verbinding met mijn controller steeds weg. Nog mensen die dit voor hebben gehad en hoe hebben jullie dit opgelost?
Ik gebruik verschillende headsets draadloos en nooit probleem gehad.Nog mensen met een draadloze headset en problemen met de controller? Na het verbinden met de Quantum 360x van JBL valt de verbinding met mijn controller steeds weg. Nog mensen die dit voor hebben gehad en hoe hebben jullie dit opgelost?
Eens gezien of de controller een update nodig had. Was niet het geval. Vandaag paar uurtjes gegamed en geen problemen ondervonden. Wel eens de dongle naar een andere poort verplaatst. Hopen dat de verbindingsproblemen uit blijven. Alvast bedankt voor de hulp en tips.Ik gebruik verschillende headsets draadloos en nooit probleem gehad.
Astro A50 en die andere is een RIG maar geen idee welke juist.
Die is al serieus oud vorige gen gekocht, maar gebruik ik soms wel nog als ik de Astro niet wil ompluggen.
Ok hopelijk blijft het zo!Eens gezien of de controller een update nodig had. Was niet het geval. Vandaag paar uurtjes gegamed en geen problemen ondervonden. Wel eens de dongle naar een andere poort verplaatst. Hopen dat de verbindingsproblemen uit blijven. Alvast bedankt voor de hulp en tips.
Is niet zo vreemd hoor. Ons huis is een 'draadloze' hub bij wijze van spreken.Ok hopelijk blijft het zo!
Klinkt misschien vreemd, maar het zou mogelijk kunnen dat een ander apparaat dezelfde frequentie gebruikt en het daardoor stoort.
Dat heb ik vroeger eens voor gehad en dan heeft iemand voor mij bepaalde channels veranderd, geen idee hoe dat moest.