algemene discussie | Xbox

Dus als ik het goed begrijp
In september gaan de gold games weg en komt er een gold collection ?
Ben eens benieuwd wat het gaat geven voor de truc van gold naar ultimate
Ik ben nog ultimate tot mei 2025 en dan zie ik wel

Van gold naar ultimate ga je niet meer 1:1 terug krijgen. De ration is gewijzigd, staat hier volgens mij ergens in dit topic.

Check post #653

Kan je eig met een nog reeds lopen Gamepass-abonnement tot november, nu gewoon gold bijkopen en al converteren voor de komende 2 jaar. Of moet je voor de conversie effectief wachten tot je Gamepass-abo is afgelopen?

Moest er iemand interesse hebben om de kleine krachtige Series S mobieler te maken:

ctrdn2Y.jpg

Op Amazon vind je dergelijke schermen van het merk G-Story. Kleine tip: kijk op de Franse versie van Amazon, dan ontsnap je aan transport-en importkosten.

Heb het scherm al lang maar sinds kort pas de Series S aangeschaft. De Series X voor thuis en de Series S overal meepakken.

3 jaar gold is nu 2 jaar ultimate geworden , ergens gelezen overlaatst..
Ik heb nog tot juni volgend jaar..

Kan je eig met een nog reeds lopen Gamepass-abonnement tot november, nu gewoon gold bijkopen en al converteren voor de komende 2 jaar. Of moet je voor de conversie effectief wachten tot je Gamepass-abo is afgelopen?
Wachten tot het afgelopen is of anders is de conversion rate van gold naar ultimate veel en veel lager wat je krijgt.

Wnn komen de oude cod's op gamepass ?

Daar is officieel nog niets over geweten. Eerst zal het ‘welcome to the family’ pers eventje plaatsvinden. Kort daarna zal er wel een serieuze content drop komen op gamepass. Als ik zou moeten gokken zou ik zeggen ergens eind augustus begin september.

Wnn komen de oude cod's op gamepass ?
Wanneer de deal echt rond is. Daar hebben we nog geen zicht op :)
Voorlopig is de deal nog niet rond, eerst moet de CMA nog goedkeuring geven.
MS & Activision gaan nieuw voorstel doen, zal dan bekeken worden. Dan pas zal de deal afgerond worden

Wanneer de deal echt rond is. Daar hebben we nog geen zicht op :)
Voorlopig is de deal nog niet rond, eerst moet de CMA nog goedkeuring geven.
MS & Activision gaan nieuw voorstel doen, zal dan bekeken worden. Dan pas zal de deal afgerond worden
Ze kunnen de deal ook afronden zonder goedkeuring vd cma

Nog mensen met een draadloze headset en problemen met de controller? Na het verbinden met de Quantum 360x van JBL valt de verbinding met mijn controller steeds weg. Nog mensen die dit voor hebben gehad en hoe hebben jullie dit opgelost?

Nog mensen met een draadloze headset en problemen met de controller? Na het verbinden met de Quantum 360x van JBL valt de verbinding met mijn controller steeds weg. Nog mensen die dit voor hebben gehad en hoe hebben jullie dit opgelost?
Misschien is de firmware van de controller niet meegekomen met 1 van de laatste updates?
Tis maar een gok, maar je kan maar eens checken/proberen.
Ik had issues na aankoop met een tweede controller die niet kon verbinden en dat was alleszins die firmware die niet up to date was.

Onder je apparaten - accessories en daar dan op die 3 bolletjes klikken, als er nog een controller update is zal je die daar zien staan, anders niet.
Heb net eens mijn controllers hun firmware versie gechecked = 1.1.320.7

Ik gebruik verschillende headsets draadloos en nooit probleem gehad.
Astro A50 en die andere is een RIG maar geen idee welke juist.
Die is al serieus oud vorige gen gekocht, maar gebruik ik soms wel nog als ik de Astro niet wil ompluggen.

Ik gebruik verschillende headsets draadloos en nooit probleem gehad.
Astro A50 en die andere is een RIG maar geen idee welke juist.
Die is al serieus oud vorige gen gekocht, maar gebruik ik soms wel nog als ik de Astro niet wil ompluggen.
Eens gezien of de controller een update nodig had. Was niet het geval. Vandaag paar uurtjes gegamed en geen problemen ondervonden. Wel eens de dongle naar een andere poort verplaatst. Hopen dat de verbindingsproblemen uit blijven. Alvast bedankt voor de hulp en tips.

Eens gezien of de controller een update nodig had. Was niet het geval. Vandaag paar uurtjes gegamed en geen problemen ondervonden. Wel eens de dongle naar een andere poort verplaatst. Hopen dat de verbindingsproblemen uit blijven. Alvast bedankt voor de hulp en tips.
Ok hopelijk blijft het zo!

Klinkt misschien vreemd, maar het zou mogelijk kunnen dat een ander apparaat dezelfde frequentie gebruikt en het daardoor stoort.
Dat heb ik vroeger eens voor gehad en dan heeft iemand voor mij bepaalde channels veranderd, geen idee hoe dat moest.

Ok hopelijk blijft het zo!

Klinkt misschien vreemd, maar het zou mogelijk kunnen dat een ander apparaat dezelfde frequentie gebruikt en het daardoor stoort.
Dat heb ik vroeger eens voor gehad en dan heeft iemand voor mij bepaalde channels veranderd, geen idee hoe dat moest.
Is niet zo vreemd hoor. Ons huis is een 'draadloze' hub bij wijze van spreken.

Met WiFi kan je dit soms ook voorhebben. Dan moet je inderdaad de kanalen veranderen. Alvast bedankt om mee te helpen denken.

Terug
Bovenaan