Suphafly
Well-known member
Gewoon effe water er tegen en dat is allemaal proper?
En derna nog eens vegen ter controle/droogmaken, zo moeilijk is da concept toch ni?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon effe water er tegen en dat is allemaal proper?
Maar wat als je echt ecologisch wilt zijn...?En derna nog eens vegen ter controle/droogmaken, zo moeilijk is da concept toch ni?

I know, in 2017 vergeten doen met de renovatie.Yes. Eens je dat gewoon ben wil je niet meer terug.
In een nieuwbouw of volgende renovatie komt dat er sowieso, zowel in de gasten wc als de andere. Want ja, iedere BGer moet er minstens 3 in huis hebben éh.Vraagje tussendoor. Wat zijn aanraders van een toilet met bidet?
Is die sproeier dan een aparte leiding tov van het spoelwater? Want meeste nieuwbouwen zetten WCs op regenwater en aangezien dat meer bacteriën bevat dan leidingwater moet je dat allemaal eerst gaan filteren.In een nieuwbouw of volgende renovatie komt dat er sowieso, zowel in de gasten wc als de andere. Want ja, iedere BGer moet er minstens 3 in huis hebben éh.
Had destijds in feite zelfs gekeken voor een bidet maar uiteindelijk niet gedaan, 'k weet niet meer waarom... Denk dat de loodgieter het vergeten was en de muur van 't toilet werd al dichtgemaakt...Is die sproeier dan een aparte leiding tov van het spoelwater? Want meeste nieuwbouwen zetten WCs op regenwater en aangezien dat meer bacteriën bevat dan leidingwater moet je dat allemaal eerst gaan filteren.
Dat is ook wel een taboe, en wij als Belgen spreken sowieso mensen amper aan op zo'n dingen. In Mexico hoort hygiëne bij de schoolopleiding, en wordt je naar huis gestuurd als je niet fris ruikt, je haar niet werd gekamd, of je vuile nagels hebt.
Meer voorkomend dan navel pluis imoHeb niet alles gelezen, maar zijn een zweetreet, zweetballen en aambeien al de revue gepasseerd?
Dat vonden inheemse Amerikanen en Aziaten ook van Europeanen: dat ze enorm stonken en amper een bad namen. Van Amerikanen vinden we dan weer dat ze zich niet kunnen kleden, want die gaan in jogging winkelen terwijl wij ons in hun ogen "opkleden" terwijl het onze normale kledij is. En als je Aziatische of Afrikaanse buren hebt in je appartement stinkt de hele gang naar look en rare kruiden. Allez, dat zeggen ze.Dat is ook wel een taboe, en wij als Belgen spreken sowieso mensen amper aan op zo'n dingen. In Mexico hoort hygiëne bij de schoolopleiding, en wordt je naar huis gestuurd als je niet fris ruikt, je haar niet werd gekamd, of je vuile nagels hebt. Daar is het ook normaal dat mensen je zeggen dat je stinkt. Onder Latino's is het een cliché dat we niet zo'n propere mensen zijn die stinken. Mijn vrouw zegt me nog geregeld dat er iemand op het werk of op de trein naar zweet stonk en ze niet begrijpt hoe mensen zo durven rondlopen.
can confirm, ik voel me altijd vuiler als ik terug in Belgie ben en geen bum gun/bidet kan gebruiken. Zo gewend aan de bum gun hier in Vietnam.Yes. Eens je dat gewoon ben wil je niet meer terug.
Dat moet voor Aziaten toch ook niet evident zijn om op reis te gaan in Europa. Allez, ik voelde me ook niet op mijn gemak om in Iran overal hurktoiletten te zien. Meestal "spaarde ik op" tot ik een "normaal" toilet zag en dat was eigenlijk bedoeld voor oude mensen ginder.can confirm, ik voel me altijd vuiler als ik terug in Belgie ben en geen bum gun/bidet kan gebruiken. Zo gewend aan de bum gun hier in Vietnam.
Zeker als iet wat harige man is dat een godsgeschenk. Sproeien, een keer vegen en we zijn spik en span.

voor max. 25 euro is uw probleem opgelost, in de veronderstelling dat er een lavabo kraantje in de buurt van uw belgische pot is.can confirm, ik voel me altijd vuiler als ik terug in Belgie ben en geen bum gun/bidet kan gebruiken. Zo gewend aan de bum gun hier in Vietnam.
Zeker als iet wat harige man is dat een godsgeschenk. Sproeien, een keer vegen en we zijn spik en span.
kzie mij al de toiletten op restaurant binnen gaan met mijn gereedschapvoor max. 25 euro is uw probleem opgelost, in de veronderstelling dat er een lavabo kraantje in de buurt van uw belgische pot is.
https://www.amazon.nl/dp/B0CD9MYBMJ...mprovement&sp_csd=d2lkZ2V0TmFtZT1zcF9kZXRhaWw
Graag gedaan.
"Streammodus voornamelijk voor het reinigen van het privé lichaamsdeel". Zo omfloerst. Intussen maakt A.A.R.S. maar vollen bak reclame voor asbestverwijdering.voor max. 25 euro is uw probleem opgelost, in de veronderstelling dat er een lavabo kraantje in de buurt van uw belgische pot is.
https://www.amazon.nl/dp/B0CD9MYBMJ...mprovement&sp_csd=d2lkZ2V0TmFtZT1zcF9kZXRhaWw
Graag gedaan.
Ja, dat historische perspectief heb ik ook al gehoord. Hoe de Spanjaarden een uur in de wind stonken wanneer ze van hun schepen kwamen, en de precolumbiaanse stam die hen ontving hen eerst in de temazcal heeft gestoken voor ze iets anders deden. Maar dat is, misschien ook door dat geschiedkundig weetje, wel een beetje de perceptie vandaag nog. Nu goed, het zal ook wel komen omdat de gemiddelde Europese toerist effectief zweet als een rund wanneer die een tropisch klimaat bezoekt, en daar niet aan aangepast is. Ondertussen zie je de locals in maatpak naar hun job pendelen, terwijl ze het zweet van hun voorhoofd deppen en ruiken naar sterke aftershave.Dat vonden inheemse Amerikanen en Aziaten ook van Europeanen: dat ze enorm stonken en amper een bad namen. Van Amerikanen vinden we dan weer dat ze zich niet kunnen kleden, want die gaan in jogging winkelen terwijl wij ons in hun ogen "opkleden" terwijl het onze normale kledij is. En als je Aziatische of Afrikaanse buren hebt in je appartement stinkt de hele gang naar look en rare kruiden. Allez, dat zeggen ze.
Ik las daar streamermodus ipv streammodus."Streammodus voornamelijk voor het reinigen van het privé lichaamsdeel". Zo omfloerst. Intussen maakt A.A.R.S. maar vollen bak reclame voor asbestverwijdering.
Als ik in de zomer 3-4 dagen met een zwemshort rondloop zonder onderbroek dan stinkt die short. Ik kan me niet voorstellen dat een onderbroek na een week te dragen niet zou stinken.Een onderbroek lijkt mij net een buffer om je broek properder te houden, en ze zo dus langer te kunnen aanhouden.
Waarom anders nog een onderbroek dragen als je er maar 1 per week aandoet?
Dat moet voor Aziaten toch ook niet evident zijn om op reis te gaan in Europa. Allez, ik voelde me ook niet op mijn gemak om in Iran overal hurktoiletten te zien. Meestal "spaarde ik op" tot ik een "normaal" toilet zag en dat was eigenlijk bedoeld voor oude mensen ginder.![]()
'k zie het al helemaal voor mij, blij te horen dat ik niet de enige ben die zoiets zou doen.
kzie mij al de toiletten op restaurant binnen gaan met mijn gereedschap