Hier ook dagelijks 's morgens douchen en 3x per week ook 's avonds na het sporten. Als het gras moet afgereden worden daarna ook.Tgoh, ik kom standaard aan 1 keer per dag en 5-6 keer per week 2 x per dag.
Op werkdagen ga ik 's ochtends voor ik ga werken lopen. Daarna douche ik aangezien ik geen zin heb om doordrenkt van het zweet een hele werkdag te zitten. Na het werk ga ik 30-40 minuten krachttraining doen. Daarna douche ik nog eens, want ik heb weinig zin om plakkerig van het zweet 's avonds in de zetel te zitten.
In het weekend doe ik cardio en kracht na elkaar dus douche ik maar 1 keer. Maar zelfs als ik niet ga sporten (zoals vandaag) douche ik sowieso. Ik doe wax in mijn haar, dus dat ziet er 's ochtends allemaal niet uit + ik zweet nogal veel 's nachts.
Misschien dat je wat essentiële oliën wegspoelt maar als je jezelf niet intensief zit te schrobben met agressieve zeep zal dat allemaal wel meevallen. In tropische streken douchen mensen zich ook meermaals per dag en die zijn ook gezond. Kan best dat je nog een tikkeltje gezonder zou zijn door minder te douchen maar dan stink ik en er is ook nog zoiets als meedraaien in de maatschappij
Laatst bewerkt:

). Onderbroeken, kousen en t-shirts stinken gewoon na 1 dag.