Karry98
Well-known member
Ik heb ook die Fenix 6x pro en heb daar werkelijk nog geen seconde spijt van gehad -> zeker en vast een dure horloge, maar ik loop nu veel vaker op volledig onbekend terrein -> gewoon gpx downloaded en hop, weg zijn we!
Ook voor het wandelen met familie super praktisch -> weekendje Ardennen? ik zou wel een gpx voor een mooie wandeling en je moet geen schrik hebben dat je je weg kwijt geraakt.
Verder is snel gps signaal en lange batterijduur ook zeer handig. Ik heb een 5-tal bandjes, gaande van zwart, gekleurd, wit tot zelfs eentje in leder, dus ik kan de horloge voor om het even welke gelegenheid dragen![]()
Helemaal mee eens, ik draag mijn Fenix ook constant, zowel vrije tijd als bij klanten bijvoorbeeld. Echter is het als puur loop horloge echt wel overkill.
De laatste voorbereidingen voor zaterdag zijn ondertussen getroffen. We starten met 3 maten met als doel zolang mogelijk samen te lopen. 1 van de 3 heeft een huisje gehuurd op 2km van de start/finish om er met zijn gezin een weekendje van te maken. Ik ga met de andere (die 1 van mijn vaste looppartners is) een tent in de tuin zetten om daar wat te slapen rusten. We starten op 4u12 en doorgaans slaap ik voor een grote wedstrijd toch amper, maar handig is het wel. Na de finish zijn we ook snel terug daar om wat te rusten.
Materiaal en dergelijke is uiteraard allemaal al gekozen en veelvuldig getest dus dat mag geen issue zijn.
Morgen ga ik nog wat loslopen en voor de rest doe ik niets meer. Dan is het enkel nog rusten.

de ene pagina wordt er hier advies gevraagd over “lopen tot ik niet meer kan in de context van 5km”, en de andere pagina over 30uur, maar het komt niet op een uurtje.
Das nu eens van het ene uiterste naar ‘t ander he.
.