Algemene Loopthread

Karel Sabbe is ook aan het lopen zie ik op de tracking. Heeft die al zijn nieuw project aangekondigd? Was iets van 4000 kilometer en 160000 hoogtemeters of zo’n andere geschifte statistiek in elk geval.
Gevonden omdat de vorige record houder erop reageerde (Guillaume Arthus).

Wat een prestaties allemaal :love:.

Had @Japser ook een tracking doorgeven? @Karry98 al op 80km die gaat vooruit!

Jullie trouwens ook @Vlitser en @Ultra100 !

Thanks, maar die prestaties van de anderen zijn natuurlijk wel wat zotter!

Ik zie jammer genoeg een DNF staan bij hem
Op Strava zie ik een 42km loop van hem.

zie jammer genoeg een DNF staan bij hem
Op Strava zie ik een 42km loop van hem.
Ja ben juist thuis. Volledig choco gelopen 😂.

Ik kon ofwel nog naar de 65 gaan en daar dan volledig er door zitten.
Ofwel naar huis gaan vandaag nog en gaan BBQ'en met de vrienden. Heb maar voor dat laatste gekozen. Was alleszins weer een leuke een leerrijke dag.

Zal morgen als alles is opgeruimd wel deftig verslag schrijven.

Blijft toch een zeer mooie loop dat je gedaan hebt ze! Hopelijk genoten van de loop en de BBQ :-P

Mijn doel is alvast bereikt. 50km in een nieuw PR van 3u15 en nog wat.
Proficiat! Straffe prestatie hoor.... Oh wat zou ik blij zijn om deze tijd in september op mijn eerste marathon te lopen :biglaugh:
Als het me lukt zal ik nog eens denken dat jij er nog 8 bijgelapt hebt in die tijd.

Ook toegekomen in houffalize. Trail du barrage 15 km morgen. Niet spectaculair maar een mens moet ergens beginnen :D

Weer ziet er idd zeer goe uit

Veel succes iedereen en vergeet ni te genieten tijdens het afzien :p
Net terug thuis.

Amai pffff, best wel pittig. Heb waarschijnlijk meer gestapt dan gelopen :shy:

En best wel zeer technisch. Veel rotsen op het parcours, veel steile hellingen en afdalingen waar ge moeilijk kunt lopen.

En dat is dan nog maar 15km. Er zijn er anderen die dit 160km doen :shy:

Laatst bewerkt:
Net terug thuis.

Amai pffff, best wel pittig. Heb waarschijnlijk meer gestapt dan gelopen :shy:

En best wel zeer technisch. Veel rotsen op het parcours, veel steile hellingen en afdalingen waar ge moeilijk kunt lopen.

Kon wel tellen als Trail hé ;)
maar toch een prachtige omgeving hé.
De stukken 'plat' langs de ourthe zijn altijd wat klauteren :p

Ik zie juist dat de maat waarmee Karry al lang samenliep precies alleen door is. Komaan Karry, you can do it!
Edit: het lijkt er eerder op dat Karry zijn gps wat trager update (laatste signaal is 15min geleden). Dus ze kunnen wel nog samen zijn ;)

Kon wel tellen als Trail hé ;)
maar toch een prachtige omgeving hé.
De stukken 'plat' langs de ourthe zijn altijd wat klauteren :p

Ik zie juist dat de maat waarmee Karry al lang samenliep precies alleen door is. Komaan Karry, you can do it!
Edit: het lijkt er eerder op dat Karry zijn gps wat trager update (laatste signaal is 15min geleden). Dus ze kunnen wel nog samen zijn ;)
Ja heb een goeie trail gekozen om mee te beginnen :$

Ja kijk. In 2019 (voor Covid) ben ik met een tiental collega's van rond mijn leeftijd een kilometer of 5 gaan wandelen rond de firma. (Allen tussen 40 en 50 jaar oud). Na 1 km kon niemand mij nog volgen en moest ik inhouden en ik ging helemaal niet snel naar mijn mening. (Ik overdrijf graag maar dit is echt waar. Ik werk in de IT sector, dus aan de bureau :) De meesten daarvan sporten .. NIKS)

Ik wil maar zeggen: Er zijn véél meer mensen die slechter doen dan jij. ;)

---

Voor mij nog 1 loopje morgen. Dinsdag een routine-operatie dus ik ga even niet meer kunnen lopen dan.

Zeker da. Maar heb nu meer afgezien dan toen dak een paar jaar geleden de marathon van brugge gelopen had. Wat dak ni verwacht had. Ok, conditie is nu wel wat minder maar toch :)

Wat een prestaties hier, en dat geldt echt voor iedereen! Als ik dat hier allemaal lees vloek ik toch op mijn blessure ze 😅 Doe in elk geval zo voort, bakken motivatie te vinden hier!

Nog een status update: 1 van de 2 anderen heeft op km 129 opgegeven met voeten die compleet naar de vaantjes waren. Ondertussen 140km ver en de andere maar valt in slaap al lopend. Heb hem gezegd om even te gaan liggen en te gaan slapen.

Ondertussen zit ik dus verkleumd op een rots. Volgende 100 miler loop ik echt mijn eigen tempo, want ik heb ondertussen al uren verloren.

Finishen doen we wel sowieso!

Terug
Bovenaan