Corthagus
Active member
Met of zonder wedstrijd, ik loop de Crêtes de Spa dit jaar sowieso aan wedstrijdtempo. Als hij niet zou plaatsvinden, wat meer dan waarschijnlijk is, loop ik hem dat weekend of een ander weekend in die periode hoe dan ook. Zal dat nodig hebben als opbouw naar de GTLC. Als je zin hebt, kan je dan altijd meekomen, het doel zal zijn om hem in minder dan 5u uit te lopen, wat geen probleem mag zijn als ik niet zoals in 2019 de onnozelaar uithang.
Ik ben zelf aan het twijfelen om morgenvroeg nog een loopje te doen in de Ardennen of in het gatlelijke Boechout mijn marathon schoen eens te testen. Moeilijke keuze...
Deal! Zal wel mijn snelheid wat bijschaven tegen dan - anders zal'k zelf de route mogen uitstippelen als ik niet meer kan volgen
.Ik was hoe dan ook van plan om stelselmatig terug wat intervallen/versnellingen in de trainingen in te bouwen, dus we zien wel tegen eind maart hoe de vorm zit.
Hoeveel kilometer doen jullie ongeveer met een paar dan als ik vragen mag? Ik na 4 jaar nog eens een afspraak gemaakt bij runners lab voor nieuwe schoenen. Ik verwacht nog niet direct dat de binnensporten terug mogen beginnen dus loop momenteel een 4-tal keer per week. Genoeg om dus terug te kijken voor nieuwe schoenen, zal waarschijnlijk terug Hoka worden.
Ook de beste wensen hier aan iedereen!
Zeer afhankelijk van welke schoen en op welke ondergrond je vaak loopt. Door de band genomen zal men stellen dat 800k zeker het checken waard is. Maar ik heb schoenen gehad waar na 500km al zeer zware slijtage zichtbaar was, met andere schoenen haal ik dan weer vlot 1000k
) in beeld gebracht door de allerbeste op het gebied van reportages en portretten op trail gebied. Al wat Billy Yang ooit heeft gerealiseerd is gewoon puur goud.

de Torrents vind ik zalig 
Ga mezelf toch nog even inhouden want echt nodig is het niet & heb tijdens de winter toch al serieus wat uitgegeven aan fietskledij om de koude/regen te trotseren