Tot een HM afzien vind ik achter bezien wel leuk. Op een slechte dag knok je u wel naar de finish.Zo leuk vind ik dit niet![]()
Op de marathons die ik liep was ik gewoon telkens "pieredood". Ik haalde mijn richttijden nooit (ook omdat ik natuurlijk steeds mijn richttijd verlaagde
) maar 3 op 4 keer was dat NIET omdat ik het tempo niet aankon. Neen. De reden was steeds: Het was gewoon 'op'. Oververmoeid. Ik was gewoon meer dood en begraven dan levend (figuurlijk).Iemand die nooit een marathon gelopen heeft kan zich dat niet voorstellen. Zelfs in zone 2 lopen is dan echt afzien en knokken om niet te beginnen wandelen. En nog gellekes opeten? Ik moest dan kokhalzen op het einde. Alleen drank ging dan nog. En een banaan (maar dan moest ik even wandelen en die rustig opeten). Allé bij mij was dat dan toch zo.
Anyways chapeau! Met zo weinig weekafstanden is dat echt wel een goeie tijd hoor! ECHT WEL STERK!
Geniet er van!
was op het laatste stuk downhill echt helemaal fucked. In het laatste rechte stuk nog gechicked geweest. Duizend maal respect voor alle lopers.

Zelfs in juni was Meerdaelwoud nog steeds 1 modderboel