Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tijd no idea

1:33:11 over 16,45km (parkoers is sinds vorig jaar toch echt iets te lang maar swoit). Na 11 km was ik sneller dan vorig jaar (5:28 vs 5:30/km). Maar die warmte sneed mijn benen af. Ik heb dan de afweging moeten maken. En ik ging voor een veel betere tijd dus het had geen zin echt te forceren.ni zwanzen eh patron. Ge haalt hier wekelijks meermaals tempo’s en afstanden boven als een makilencyclopedie en uw tijd van vandaag weet je niet![]()
Vooral dat laatste. Ik haal regelmatig mijn vooropgestelde tijd niet.Mijn eerste 10 miles, over de finish gekomen in 1u20m29s.
Onwaarschijnlijk wat voor dwaze loop dat eigenlijk is en je pas vanaf de Kennedytunnel iets of wat kan stoppen met tussen tragere lopers door te dribbelen ondanks ik bijna volledig vooraan ben gestart in Wave 1.
Best jammer om te zien ook hoeveel mensen onvoorbereid aan zo'n event meedoen en hun eigen grenzen duidelijk niet kennen. Niet voor herhaling vatbaar hier.
Ik ben blijkbaar doorgekomen na 11km in 59:04 (5:22/km). Mmm dat is sneller dan ik dacht en niet zo heel veel boven mijn doeltempo van 5:17. De GPS was dan inderdaad toch niet echt accuraat door die tunnels.Ik zou niet zeggen dat het parcours te lang is, want met die tunnels zijn gpshorloges toch niet betrouwbaar.
Mijn eerste 10 miles, over de finish gekomen in 1u20m29s.
Onwaarschijnlijk wat voor dwaze loop dat eigenlijk is en je pas vanaf de Kennedytunnel iets of wat kan stoppen met tussen tragere lopers door te dribbelen ondanks ik bijna volledig vooraan ben gestart in Wave 1
6'15" moet bij een tweede poging zeker mogelijk zijn.
En dan iedereen int publiek da u zit aan te moedigen... zaaaaalig
Helft ervan heeft waarschijnlijk een verkoudheid opgelopen door de snelheid waarmee ze ingehaald werden
Daar geniet ek zo hard van elke keer. Da hedde ni op van die kleinere trailruns in de ardennen met 300 deelnemers 

Hoeveel volume draai je op uw fiets misschien?Proficiat aan iedereen die de 10 miles heeft gelopen, ongeacht het behalen of niet van uw doel. Belangrijkste is dat iedereen hopelijk heeft genoten en zonder schade terug thuis is geraakt.
Hier staat het lopen op een redelijk laag pitje, loop nog wel zo’n 50 à 70km per week afhankelijk van de motivatie van de week, maar het fietsen is daarentegen lichtjes uit de hand aan het lopen, begint echt vanzelf te gaan.
Niet echt on topic, maar ik begin mij zelfs de vraag te stellen of ik op termijn niet een betere fietser kan worden dan dat ik ooit een half deftige loper was. + het grote voordeel van het fietsen is dat ik nog meer volume aan ga kunnen zonder over mijn grenzen te gaan![]()
Hoeveel volume draai je op uw fiets misschien?
Een redelijk laag pitje zegt hij dan nog!Hier staat het lopen op een redelijk laag pitje, loop nog wel zo’n 50 à 70km per week
Wat mag een normaal volume dan inhouden? 
Deze week bvb 460km (allemaal vlak wel), maar fiets nog maar dik 2 maanden echt.

Lol.
Nog maar 2 maanden echt, precies of dat zijn kilometers waar je een excuus voor nodig hebt
Dat is al een vrij fors volume. Zelfs al rij je alles vlak en aan 35km/h gemiddeld is dat nog 13u in het zadel. Tel daar nog 70km lopen bij en je zit aan goed 20u gesport.
Voor een amateur die ook nog fulltime werkt kan dat toch al tellen![]()