Karry98
Well-known member
Trailberg gedaan vandaag. Was van december geleden dat ik nog eens meer dan 20km liep, door een aanslepende blessure waar ik eigenlijk nog altijd niet helemaal van verlost ben.
Beetje doorbijten laatste 7 km om het doel van sub 2u te halen, maar het luktemet goed 300 hoogtemeters nog wel tevreden met m'n 5'36"/km. Kudos aan de organisatoren om zo'n leuk parcours samen te stellen hier.
Goed gedaan! Altijd top om voor het eerst in een langere tijd weer een langere afstand af te leggen.
Na gisteren ben ik vandaag gewoon 45min gaan losfietsen en ik moet zeggen dat de benen al terug in orde aanvoelen. Op zich had ik vandaag eigenlijk al kunnen lopen als ik dat had willen doen.
Nu zit ik in de situatie dat ik nog 4 weken heb tot GTLC. De laatste 2 weken voor een 100mijl moet ik toch serieus wat rust inbouwen. Op zich kan ik dus nog 2 weken echt trainen en dan zal het voldoende moeten zijn.
Vandaag ook tot de vaststelling gekomen dat de Great Escape (100mijl) al een goede 3 weken na de TDS is. Als de TDS doorgaat , moet ik de GE dit jaar waarschijnlijk laten schieten. 145km met 9000hm in de Alpen gevolgd door 160km en 5500hm in de Ardennen is wat van het goede te veel, dan loop ik mijn lichaam de vernieling in.
Enfin, zeg nooit, nooit...
met goed 300 hoogtemeters nog wel tevreden met m'n 5'36"/km. Kudos aan de organisatoren om zo'n leuk parcours samen te stellen hier.

. Groot gelijk dat je uw tijd hebt genomen. Voor de Grizzly heb je inderdaad nog zeer veel tijd, zeker ook niet vergeten dat dat parcours 100x gemakkelijker is dan de Houffatrail en de trail de la Soupe.