Trek je naar Schoten of Brasschaat? Jarenlang op een steenworp gewoond van het park/Peerdsbos van Brasschaat. Dat was heerlijk... Loopschoenen aan en binnen de 5' in het groen. Vordenstein, Schotense vaart, Park Brasschaat, Peerdsbos, 'de Uitlegger', 'de Inslag' /Park rond de Mik, Militair Domein, ... Je gaat geen heimwee hebben naar Rivierenhof

.
On a side note, zonder daar hier echt over te willen uitweiden. Vriendin heeft me laten zitten na 13 jaar, één maand na miskraam van een eerste kind... Het maakt mij tot een gebroken mens, maar heb me voorgenomen om te blijven lopen en dat is me héél veel waard nu. Dus thumbs up bij deze voor het mentale aspect van lopen... Moesten er anderen zijn die ook met sombere gedachten zitten: Blijf het sporten zeker opnemen. Het lost misschien je problemen niet op, maar het ene loopje kan je gedachten verzetten terwijl een ander loopje je gedachten weer op een rijtje zet. Ook al heb ik niet altijd zin om te vertrekken, terugkomen doe je toch altijd met een beter gevoel. En praat erover. Dat laatste moet ik dan zelf nog wel leren, maar mede daardoor zet ik het ook hier als een soort van eerste oefening