Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mijn mening hé omdat dan zielig te vinden is misschien dan ook z***** kunnen we over bezig blijven. soit genoeg.Met opzet foute tijden doorgeven, ja, dat vind ik ook best zielig. Da’s niet veel anders dan stukjes afsnijden van marathons.
Maar wat een flauwe reactie om te zeggen dat het zielig is als je fier bent op je prestatie en je tijd, dat je het gewoon correct wil, of dat het niet ‘echt’ zou zijn. Dat zeg je toch ook niet van een tijdrit. De beleving van een ander zielig noemen, vind ik best... zielig.
Yes, met Courtney Dauwalter deze keer!de barkley is van start gegaan!
Blijft uiteraard een rare editie omdat niet iedereen zomaar even naar de VS is gevlogen om mee te doen.
de barkley is van start gegaan!
Blijft uiteraard een rare editie omdat niet iedereen zomaar even naar de VS is gevlogen om mee te doen.
Sucks, veel beterschap!Pfff al een dikke week niet kunnen lopen door ontsteking in mijn voet en het hangt echt m’n voeten uit, ik wil naar buiten!

Hetzelfde als andere jaren denk ik, alleen zonder crew. (Wat dus wel een nadeel is tijdens de loops.)Hoe gaat het in zijn werk anno 2021?
Yes, met Courtney Dauwalter deze keer!
Jammerslecht nieuws
Maggie @MaggatronRuns, Courtney @courtdauwalter, and Liz Canty have finished loop two in 26:52. They are over the 26:40 time limit and cannot continue to loop 3. #BM100
Jared Campbell and Luke Nelson zijn de laatste twee die bezig zijn en ze zitten aan loop 3
Daar gaat de Karry zijn vlam![]()

Schoon loopweer vandaag, weer een beetje aan de cadans gewerkt.
Hopelijk zondag even schoon weer, ga dan Het Leen in Eeklo gaan verkennen.

Ik probeer enkel onverhard te lopen ... Het zijn meestal goed begaanbare bospaadjes, moest dat meetellen als off-road zou je inderdaad kunnen zeggen dat ik de smaak te pakken hebGij hebt den offroad smaak precies ook pakken![]()

Het weer is dan zeker top, niet te veel wind, ...Ik probeer enkel onverhard te lopen ... Het zijn meestal goed begaanbare bospaadjes, moest dat meetellen als off-road zou je inderdaad kunnen zeggen dat ik de smaak te pakken heb![]()
.