Algemene Loopthread

Die 4:30 zou normaal nog moeten lukken. Maar zal zeker men best mogen doen.
Ik zal het proberen eens in te plannen. Hoe langer , hoe lastiger voor mij. Want mijn trainingsafstanden gaan niet verder dan 600 meter aan 1 stuk .

Ik vraag me af pure snelheid (200m tijd) hoeveel ultra100 liep in zijn allerbeste jaren (aangezien je dat aanhaalt Karry)
Ik ben zelf wel trots op mijn sprinttijden :)
Ik vermoed dat ik niet veraf zal zitten. (kan zijn dat ik mis ben want ik heb geen idee wie Ultra100 is :p )
Welke 200m tijd kan jij voorschotelen?
Vroeger, in een ver verleden, was ik nog 400m loper op degelijk belgisch niveau

Even de vorige posts afgesplitst uit de Beyond De Container Cup-thread. Lijkt me iets meer hier op zijn plaats dan ginds!

Welke 200m tijd kan jij voorschotelen?
Vroeger, in een ver verleden, was ik nog 400m loper op degelijk belgisch niveau

200m: 22:13
400m: 49:30

Kan sneller hopelijk zitten er een paar op dit forum , maar ik ben wel trots op mijn tijden. Ze konden sowieso nog iets sneller maar het werkleven dat toen begon heeft daar eens stokje voor gestoken.

Funfact mijn PR 200m is gelopen nadat ik ervoor een 400m had afgelegd

Ik had een vreselijke acceleratie in vergelijking met de andere maar wel een hoge topsnelheid die ik tamelijk lang kon volhouden.

Kan sneller hopelijk zitten er een paar op dit forum , maar ik ben wel trots op mijn tijden. Ze konden sowieso nog iets sneller maar het werkleven dat toen begon heeft daar eens stokje voor gestoken.

Funfact mijn PR 200m is gelopen nadat ik ervoor een 400m had afgelegd

Ik had een vreselijke acceleratie in vergelijking met de andere maar wel een hoge topsnelheid die ik tamelijk lang kon volhouden.
Propere tijden, op welke leeftijd had je deze tijden?
Ik heb gelopen tot mijn 17 en net nooit onder de 51 geraakt.
400 meter sub 50 sec?
Kan zeker, toen ik op men 17 jaar het bk moest lopen had de eerste 48:**
Lijkt me hier ook wat uit je duim gezogen. Dat ligt tegen de belgische records. 2.30 seconden verwijderd van Usain Bolt. :smurf:
Kan wel degelijk, bekijk sommige clubrecords maar en dat is dan van onbekende atleten.
Als kadet liepen/lopen ze al 'makkelijk' tegen de 23 sec

Ik ben begonnen pas op men 18 begonnen met lopen (daarvoor deed ik badminton zonder succes 😁) en deze tijden zijn gelopen op men 22ste.

Er waren toen nog een twintigtal sneller Belgen dat jaar dan mij dus het kan zeker. Dan moeten we nog zwijgen van de sprintgeneratie van nu . Die vind ik in de breedte enorm sterk. (Er zijn in 2019 - 35 Belgen die onder de 22" liepen en 30 Belgen onder de 49" )

Kan dat niet zeggen, loop pas sinds begin 2012 na meer dan 10j bodybuilding ervoor. Sinds enkele maanden nu nieuwe job, geen gestoord bioritme meer van vijf verschillende shiften en dat merk ik wel..voor M45 zijn dat zeer behoorlijke tijden en er is sowieso nog marge, geen schema, crappy voeding, en ook geen testing waarden. Maar vooralsnog geen enkele zin om daaraan te beginnen

Kan dat niet zeggen, loop pas sinds begin 2012 na meer dan 10j bodybuilding ervoor. Sinds enkele maanden nu nieuwe job, geen gestoord bioritme meer van vijf verschillende shiften en dat merk ik wel..voor M45 zijn dat zeer behoorlijke tijden en er is sowieso nog marge, geen schema, crappy voeding, en ook geen testing waarden. Maar vooralsnog geen enkele zin om daaraan te beginnen
Is wie ik denk dat er 'terug is', terug :D?

Welcome back kerel! Sterke container tijd

Hahahaha, het is pas nu met de "crappy voeding" remark dat ik ook door heb wie Ultra100 is!
Één van de functies die ik oppak op m'n nieuwe werkplek is interne preventieadviseur en één van de acties uit het GPP is gezonde voeding op de werkplek. Helaas kom ik dan met een halve rijstvlaai af tijdens de middag of zuip ik Red Bull en eet ik wafels tijdens de Zoom meetings. De anderen vinden dat maar niks krijg ik de indruk 😄

Ik kan geloven dat je trots bent op die tijden, dat is toch al de moeite, proficiat! Dan zijn zaken die ze u sowieso nooit meer kunnen afpakken.

Clubrecords, BK. Hoor veel uitzonderlijke prestaties, weinig bewijzen..
1 voorbeeld van clubrecords, http://www.roba-atletiek.be/clubinfo/clubrecords
Die van Dcla, vac,... zal je ook op hun site vinden veronderstel ik.

De bk van mijn jaar was zelfs nog sneller dan ik me herinnerde, was Antoine Gillet in 47:05, https://www.atletiek.be/competitie/...mer-juniores-beloften/jun-jongens-loopnummers

Bewijzen genoeg?

Er zijn heel veel zeer snelle lopers, maar die paar extra 10den of 100ste maken het verschil tussen heel snelle en de top.

Één van de functies die ik oppak op m'n nieuwe werkplek is interne preventieadviseur en één van de acties uit het GPP is gezonde voeding op de werkplek. Helaas kom ik dan met een halve rijstvlaai af tijdens de middag of zuip ik Red Bull en eet ik wafels tijdens de Zoom meetings. De anderen vinden dat maar niks krijg ik de indruk 😄
Ik ben nog altijd wel overtuigd dat op een bepaald moment uw lichaam gaat veranderen en dat uw verbranding op een lager pitje gaat gaan.
Dat gaat het moment zijn dat elke red bull en stukje rijstvlaai genadeloos een kilo extra op de weegschaal zal betekenen.

Zo een beetje Bart Wellens twee. Meer onderkin dan jabba the hut :P

Lijkt me hier ook wat uit je duim gezogen. Dat ligt tegen de belgische records. 2.30 seconden verwijderd van Usain Bolt. :smurf:

Vreemd dat je het twijfel trekt.
Het is 3 seconden verwijderd van Usain bolt 19.19 is het Wereldrecord. (dat is de volle 30 meter dat ik achter lig).

Op volgende link kan de jaarranglijst zien van ieder atletiekdiscipline sinds 2013.
Daar zal je zien dat mijn tijden niet uitzonderlijk zijn.

Belgische atletiek ranglijsten

Propere tijden, op welke leeftijd had je deze tijden?
Ik heb gelopen tot mijn 17 en net nooit onder de 51 geraakt.
Toch ook een mooie tijd als -17 jarige, doen je er ook niet veel achter !

Hahahaha, het is pas nu met de "crappy voeding" remark dat ik ook door heb wie Ultra100 is!
Ik had meteen door, wie hij is, maar ik wist het 100% zeker toen ik zijn tijd op strava zag staan.
Indien hij publiek wil zeggen wie hij is, zal hij zich wel kenbaar maken hé, en zoniet, de 'meeste' lopers onder ons weten wie hij is, dat is voldoende niet?

Laatst bewerkt:
Dat weet ik, en interessante klassementen. Maar uw prestaties, waar staan die dan?

Als iemand met zo'n tijden afkomt wil ik toch wel wat bewijzen zien. Vaak lopen competitieve lopers zo'n tijden, en dan nog vaak de betere lopers van een loopclub.

Waarom zou je hem niet geloven? Je zit hier op een vrij anoniem internetforum, wat valt er te bewijzen?

Niemand stelt toch in vraag of Karry effectief 200km per week loopt of het PR van Michiel op de marathon.

Als iemand zijn tijden wil verbloemen of er over liegen is dat eerder triesig voor hen zelf maar wie zijn wij om tijden in vraag te stellen.

Ik wist meteen wie hij is, maar ik wist het 100% zeker toen ik zijn tijd op zijn strava zag staan.
Indien hij publiek wil zeggen wie hij is, zal hij zich wel kenbaar maken hé, en zoniet, de lopers onder ons weten wie hij is, dat is voldoende niet?

Ik zit duidelijk nog niet lang genoeg bij de lopers om mee te zijn :unsure:

Terug
Bovenaan