Zoals elke keer hierbij weer een kort verslag na de Grizzly 100 gisteren.
Ik had er deze keer eigenlijk niet zoveel zin in. Mogelijks decompressie na Brugge, maar ik stond gisteren echt aan de start zonder echt enthousiast te zijn. Nochtans is dit helemaal mijn ding.
De eerste 20km gelopen op automatische piloot en na die 20km was de zin helemaal weg. Ik ben dan meer en meer foto’s beginnen nemen (van koeien) en ben maar wat verder blijven slenteren. Ik heb zelfs gedacht om na km45 te stoppen aan de bevoorrading.
Daar dan toch beslist om verder te doen omdat opgeven zonder echte noemenswaardige reden toch not-done is. Gelukkig is het nadien wel gebeterd, een paar sympathieke mensen tegengekomen, wat gebabbeld, mijn fotoreportage verdergezet, kortom het was terug leuk!
Van bij de start was het wel duidelijk dat het geen gemakkelijke editie zou worden, redelijk wat modder op sommige plaatsen, wat ervoor zorgt dat je constant moet corrigeren en extra druk op uw enkels/heupen legt. Een echte herfsttrail dus!
Ondertussen was ik dus rustig verder aan het gaan, zonder al te zot te doen, maar had ik dus wel mijn plezier terug. De laatste 40km of zo heb ik weer voornamelijk alleen gelopen totdat ik 20km voor het einde bericht kreeg van een maat die zei dat een andere kameraad 500m voor mij liep. Tandje bijgesloken om hem in te halen en eindelijk nog eens te kunnen babbelen.
Samen zijn we dan op de laatste bevoorrading terug vertrokken voor wat met voorsprong de lastigste 15km gingen worden. Geraakten bijna niet meer vooruit, maar met 2 was het lachen geblazen!
Uiteindelijk na 12u20 aangekomen, gezien het gebrek aan enthousiasme de eerste 40km en het parcours kan ik hiermee leven!
Ik vind het overigens nog altijd een echte aanrader, gevarieerd parcours, mooie vergezichten, massa’s koeien

.
Verder toch nog even
@parabellum @Corthagus @Vlitser en
@Semi feliciteren met hun prestaties! Zwaar onder de indruk van wat er hier op het forum rondloopt, chapeau mannen! Geniet allemaal maar goed na en we zien elkaar terug in het echte trailparadijs van België!