Reverz
Well-known member
"De mensen" hebben daar ook voor gekozen. De Vlamingen hebben een (Vlaamse) regering in het zadel geholpen die in 2022 uit Unia gestapt is en de federale regering met N-VA heeft het (federale) budget van Unia met 25% verminderd. Dat had 100% mogen zijn, hoewel ik mij goed kan voorstellen dat de resterende 75% verder onder druk zal komen te staan na deze stommiteit.Als Unia niet de belangen van de hele bevolking verdedigt, dan wordt het tijd dat ze de stekker eruit halen, en dat geld in meer nuttige zaken steken. Of laat de mensen zelf kiezen of ze daar willen geld aan geven of niet.
Los daarvan, het feit dat hier mensen (niet jij Sneeuwstorm, voor alle duidelijkheid) zitten die de uitspraak van Unia nu ook nog gaan verdedigen, terwijl iedereen goed weet dat als het woordje wit vervangen wordt door letterlijk elke andere kleur dat Unia dit niet zomaar zou seponeren, is de reden waarom een aantal mensen P&A mijden als de pest. Het moet toch echt vermoeiend zijn om bepaalde technicality's tot in het absurde te gaan afstrijden gewoon om tegendraads te doen en niks anders.
Weet je wat ik hier misschien nog wel het ergste van al vind: heel dit gedoe heeft echt 0,0 te maken met gelijkheid whatsoever. Het had Unia gesierd als ze dat gesnapt hadden en zich hier minstens van tussen hadden gehouden maar liefst van al dit veroordeeld zouden hebben voor wat het is: een artist die de attention economy gebruikt in haar voordeel: alles voor de clicks en de likes yo! (en de haat want ook dat geeft clicks) en daarbij vooral verdeeldheid zaait.
Laatst bewerkt: