D
Deleted member 451
Guest
dan mag ik nog niet klagen als ik het zo hoor. Nu is het wel zo dat in België het hard is om alleenstaande te zijn, (financieel toch) je wordt enorm zwaar belast en krijgt er weinig voor terug.Terug single dus ik keer terug naar sparen zoals het vroeger was: belastingsteruggave, eindejaatspremie en vakantiegeld.
Al de rest dat ik zal kunnen sparen zal al even snel weer terug uitgegeven worden aan onverwachtse kosten zoals nieuwe koelkast, auto herstelling, depanage voor verwarming,....![]()
Moet wel zeggen dat ik wel een moeilijke periode achter de rug heb gehad een tijdje terug, waardoor ik in 1 klap mijn auto kwijt was, rehab gedaan, boete van 1900 € boete, etc. die ook niet meteen rooskleurig was voor mijn portemonnee, maar goed zijn dingen waaruit ik hopelijk niet in ga moeten hervallen, en kostbare levenslessen.
Maar goed, die kosten die jij opnoemt zijn duidelijk eigen zaken, dus je hebt nog het voorrecht om eigen woonst te bezitten. uiteindelijk heb je daar dan ook belastingsvoordeel van (zoals je al opnoemt), en ooit is dit 100 % je eigendom waardoor je dan geen afbetaling meer hebt.