Dyer Hunt
Well-known member
Uiteraard, er staan best wel wat goede series op hoor.Via Proximus bericht gekregen dat ik 6 maanden Amazone prime kan krijgen, interessant of niet?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteraard, er staan best wel wat goede series op hoor.Via Proximus bericht gekregen dat ik 6 maanden Amazone prime kan krijgen, interessant of niet?
Heb het ook zien passeren gisteren maar wrs enkel voor niet bestaande leden?Merci, ondertussen gelukt, als er nog klanten van Proximus zijn, best eens checken, gratis is gratis![]()
Ik heb Proximus, maar heb geen uitnodiging ontvangen. Iemand een tip waar ik dit kan terug vinden of aanvragen?Heb het ook zien passeren gisteren maar wrs enkel voor niet bestaande leden?
Ik had sowieso al prime... voor 25 euro per jaar die het hier in België maar is...
Proximus app denk ik. Ik heb ook geen mail gehad ofzo denk ikIk heb Proximus, maar heb geen uitnodiging ontvangen. Iemand een tip waar ik dit kan terug vinden of aanvragen?

Via de blogpagina kan je klikken op "ik activeer amazon prime", mss dat het zo voor je lukt:Ik heb Proximus, maar heb geen uitnodiging ontvangen. Iemand een tip waar ik dit kan terug vinden of aanvragen?
Het werkt, merci!!Via de blogpagina kan je klikken op "ik activeer amazon prime", mss dat het zo voor je lukt:
![]()
Op basis van deze post beginnen kijken. Idd prima serieNice,
Suits is terug op Amazon Prime
... nu ruim voorbij de helft van S2.Dan heb je ook nog Longmire die er pas is opgezet en fallen skies.Op basis van deze post beginnen kijken. Idd prima serie... nu ruim voorbij de helft van S2.
Naar aanleiding van deze post ook zonet gekeken... bedankt voor de tip @Falafel. Inderdaad knap heftig zeg. Om je zo (figuurlijk) "bloot" te geven op zo'n crisismoment, wow. RESPECT.Net de docu over Celine Dion gezien. Wow, ik ben redelijk blown away over de inkijk die ze geeft op haar leven met haar ziekte. Haar gevecht om toch te kunnen blijven doen wat ze het liefst doet. Je moet geen fan zijn om dit te kunnen bekijken. Let wel: harde beelden wanneer ze een aanval krijgt.