Aangezien er een avondklok is uitgeroepen binnen ongeveer twee uur daar ben ik toch wel benieuwd hoe de nacht daar gaat verlopen.
Zal er wat van afhangen hoe Trump en co reageert en over hoeveel volk precies daar nu de boel aan het opstoken is.
Hebben we daar een idee van over hoeveel volk daar nu nog is?

Een bom in het gebouw van de RNC? :s :s :s :s :s

(pas op: al die tweets zijn beweringen, er gaat vlug iets rond momenteel wat niet waar is)
werd ook net op NBC gezet

McEnanny heeft ook getweet:
Kayleigh McEnany (@PressSec) / Twitter
At President @realDonaldTrump’s direction, the National Guard is on the way along with other federal protective services. We reiterate President Trump’s call against violence and to remain peaceful.

Een bom in het gebouw van de RNC? :s :s :s :s :s

(pas op: al die tweets zijn beweringen, er gaat vlug iets rond momenteel wat niet waar is)
Sowieso is de mogelijkheid alleen al voldoende om heel het gebouw te verzegelen tot alles uitgekamd is. Ook alle computers en accounts moeten uit voorzorg geblokkeerd en nagekeken worden -> heel de centrale parlementaire administratie ligt minimum enkele dagen plat, en dat op een van de cruciaalste momenten van een regeerperiode...

Ik vind die speech van Biden toch geen politiek recuperatie hoor. Best dat Biden dit doet. Trump had het nooit zover moeten laten komen.
Dit is toch door gestook van Trump. hij is verantwoordelijk. Hij moet out of office gezet worden. Niet in staat te regeren.

Pure waanzin dit.
Klinkt voorlopig beetje als politieke recuperatie, jammer genoeg.
Hij is gewoon aan het doen wat Trump anderhalf uur geleden had moeten doen, zich laten zien en oproepen om er godverdomme mee te kappen.

Dit is wat mij betreft toch een van de momenten genre "ontsnapping van Dutroux", "9/11". Bij die zaken zal ik altijd weten waar ik was toen ik dit hoorde...

Pure waanzin dit.

Hij is gewoon aan het doen wat Trump anderhalf uur geleden had moeten doen, zich laten zien en oproepen om er godverdomme mee te kappen.
Dat zit ik al een uur te zeggen.

Biden zijn speech vond ik toch maar wat mak en puur om zich te profileren. Alsof Trump nu in gang gaat schieten omdat Biden 't zegt.
Het zal daarom misschien in tegendeel nog averechts werken.

Terug
Bovenaan