De vlag van de tempeliers is nog net wat anders (vooral de vorm van de kruisen).
Ik denk echt dat ze daar zo stom zijn om gewoon 'georgia flag' te bestellen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Georgië
Maar die vlag is wel gebasseerd op jersulamkruis dusja
De vlag van de tempeliers is nog net wat anders (vooral de vorm van de kruisen).
Onverwacht? Ze kruipt door een kapotgeslagen raam over een barricade. Dan mag het geen verbazing wekken dat die actie tegengehouden wordt.
Mij lijkt dat toch ook de templar flag te zijn gewoon hoor. En ik weet niet hoe dat in de VS zit maar ik zie toch al eens hier in België rechts extremisten zich identificeren met de templars die Europa moeten beschermen en what not.De vlag van de tempeliers is nog net wat anders (vooral de vorm van de kruisen).
Trump.Waarom was daar eigenlijk zo weinig beveiliging? Voor BLM stond het daar vol met zwaarbewapende ordediensten.
Mij lijkt dat toch ook de templar flag te zijn gewoon hoor. En ik weet niet hoe dat in de VS zit maar ik zie toch al eens hier in België rechts extremisten zich identificeren met de templars die Europa moeten beschermen en what not.
![]()
Hoe gewelddadig extreemrechts inspiratie haalt bij middeleeuwse tempeliersorde
Even voor zijn raid op de moskee postte de vermoedelijke Quebec-terrorist op Facebook een afbeelding van een ridder met rood tempelierskruis. Ook Anders Breivik verwees naar de orde. De kruisvaarders zijn uitgestorven, maar in extreemrechtse hoofden lijken ze nog te leven.www.demorgen.be

Het gaat mij niet om BLM. Het gaat er mij om dat ze de ervaring en know-how hebben om Washington en het capitool te beveiligen, zoals we gezien hebben tijdens BLM, maar dat gisteren niet gedaan hebben.Bij BLM waren er intussen al heel wat mistoestanden, moorden en plunderingen gebeurd. Geen idee of dat de reden is maar zoiets kan wel meespelen in een risico-analyse. Als BLM betogingen in de maanden ervoor altijd vreedzaam waren verlopen zou er waarschijnlijk ook een pak minder politie geweest zijn.
Hm google toont toch een erg gelijkaardige vlag, toch de eerste resultaten en dat zijn ook degene die ik al es zie:wazige foto wel maar kruis dat je rechtsonder zit is redelijk straks afgelijnd.
Niet zoals hier
combineer dat met een search naar georgia flag en niet beseffend dat er een land bestaat die Georgia heet![]()
Ervaring en know how zijn niet de enige issues. Je gaat niet voor elke betoging al uw agenten uit verlof terugroepen of hulp vragen aan andere korpsen. Je doet een risico-inschatting over hoeveel volk je denkt nodig te hebben. En eerder gedrag van de groep die betoogt zal vermoed ik een belangrijke parameter zijn in zo'n risico-inschatting. Opnieuw, ik heb geen idee of dat hier de reden is, maar da's wel hoe zoiets voorbereid wordt.Het gaat mij niet om de vergelijking, het gaat er mij om dat ze de ervaring en know-how hadden om Washington en het capitool te beveiligen, maar dat gisteren niet gedaan hebben.
Het gaat mij niet om BLM. Het gaat er mij om dat ze de ervaring en know-how hebben om Washington en het capitool te beveiligen, zoals we gezien hebben tijdens BLM, maar dat gisteren niet gedaan hebben.
Hm google toont toch een erg gelijkaardige vlag, toch de eerste resultaten en dat zijn ook degene die ik al es zie:
![]()
Templar Flag
Add an authentic Templar flag to your collection. Quality banner for medieval display, reenactments, and historical events.www.museumreplicas.com
De vlag is nog anders dan het kruis wat je postte denk ik.
De vlag van Georgië is immers ook niet helemaal recht:
![]()
Flag of Georgia (country) - Wikipedia
en.wikipedia.org
Allee, in het kader van rechts extremistisch geweld lijkt mij logischer dat hij dacht een templiers vlag mee te hebben dan die van een staat. Dan nog los staand of het nu de juiste vlag is of niet he.
Ze wisten wat er binnen in het capitool ging doorgaan, ze wisten wat er buiten het capitool ging doorgaan. Je moet geen brainiac zijn om te zien dat die 2 niet compatibel zijn.Ervaring en know how zijn niet de enige issues. Je gaat niet voor elke betoging al uw agenten uit verlof terugroepen of hulp vragen aan andere korpsen. Je doet een risico-inschatting over hoeveel volk je denkt nodig te hebben. En eerder gedrag van de groep die betoogt zal vermoed ik een belangrijke parameter zijn in zo'n risico-inschatting. Opnieuw, ik heb geen idee of dat hier de reden is, maar da's wel hoe zoiets voorbereid wordt.
Omdat dat de verantwoordelijkheid van de president zelf was. En aangezien hij zelf heeft opgeroepen om naar het capitool te gaan...
Het gaat natuurlijk om Georgia omdat de staat is waarvan de Reps nog altijd de resultaten betwisten en die ze gisteren ook verloren hebben in de senaat.
Omdat dat de verantwoordelijkheid van de president zelf was. En aangezien hij zelf heeft opgeroepen om naar het capitool te gaan...
Het gaat natuurlijk om Georgia omdat de staat is waarvan de Reps nog altijd de resultaten betwisten en die ze gisteren ook verloren hebben in de senaat.

Er zijn twee foto's met die Georgische vlag, en van de ene (die aan de muur) zijn de aanwijzingen groot dat het om een fotoshop gaat. Dus sowieso zou ik er niet meer achter zoeken dan "grappige" memes, zoals er zo vele worden gemaakt, nu al, over een onderwerp waar 4 doden zijn gevallen, een gewapende bestorming van het democratische bastion van het Land of the Free.Ja, zo ver was ik ook al se
Maar nogmaals, lijkt mij logischer dat de bedoeling de templiers vlag was eerder dan die van een staat. Zeker gezien rechts-extremisme hier daar toch een link mee heeft.
Vandaar dat ik als eerste met de tempeliersvlag afkwam.op zich heeft kay gell wel een punt en we weten niet waarom hij precies die vlag wilt tonen.
maar als ik templar flag opzoek kom ik 1 maal kay gell z'n voorbeeld tegen
vele malen deze : https://cdn.shopify.com/s/files/1/1485/9888/products/Templar_Flag_1024x1024.gif?v=1478762305

Ja, zo ver was ik ook al se
Maar nogmaals, lijkt mij logischer dat de bedoeling de templiers vlag was eerder dan die van een staat. Zeker gezien rechts-extremisme hier daar toch een link mee heeft.
Er zijn twee foto's met die Georgische vlag, en van de ene (die aan de muur) zijn de aanwijzingen groot dat het om een fotoshop gaat. Dus sowieso zou ik er niet meer achter zoeken dan "grappige" memes, zoals er zo vele worden gemaakt, nu al, over een onderwerp waar 4 doden zijn gevallen, een gewapende bestorming van het democratische bastion van het Land of the Free.