Over propaganda gesproken.
Zalige artiest. Wel rechtse bias maar legt de vinger vaak op de wonde.
Er is een executive order getekend dat transgenders toelaat competitie te doen in hun gender naar keuze.
Heb de order wel niet gelezen dus kan zijn dat het iets genuanceerder is dan dat.
en awtch (vooral cartoon op page 17)

Die kerel kan de onderbuikgevoelens van de rechtse amerikaan wel in 4 prentjes gieten.

Laatst bewerkt:
Now This news en dan zeggen dat "misschien" één en ander uit context kan getrokken zijn. Ok then.

Nu goed, ik heb geen buzzfeed en co nodig om te weten dat Fox keihard is voor Biden en CNN dat is voor de Republikeinen. Zo steekt het daar nu eenmaal in mekaar.

Had gehoopt dat we na Biden zijn "verbindende boodschap" ook hier wat verder konden ipv wat propaganda langs beide kanten om te zien hoe erg "de anderen wel zijn".
Helaas!
Now this is inderdaad overduidelijk links, maar ik ben benieuwd naar de context waarin uitspraken als "That's not a puny crowd... this could be the first VIP elite inauguration in American History" (met newsflash: "Biden holds first-ever elite only inauguration"), 'swamp relic', 'Marxist in his own party' wel als geciviliseerde argumenten aanzien worden?

Dat 'onderbuikgevoel' is vaak een eufemisme voor een discriminerend gedachtengoed dat weinig te maken heeft met de realiteit. De art style van die comic is knap maar de inhoud is enorm beledigend en draagt weinig bij aan een debat dat wel de nodige nuance en wetenschappelijke achtergrond verdient.

Dat 'onderbuikgevoel' is vaak een eufemisme voor een discriminerend gedachtengoed dat weinig te maken heeft met de realiteit. De art style van die comic is knap maar de inhoud is enorm beledigend en draagt weinig bij aan een debat dat wel de nodige nuance en wetenschappelijke achtergrond verdient.
Dat je niet akkoord gaat inhoudelijk kan uiteraard over gediscussieerd worden. Maar het direct afdoen als 'discriminerend gedachtengoed' en 'enorm beledigend' lijkt me dan net weer iets teveel de cancel culture op te gaan.
Dit leeft echt bij de mensen. (Je weet wel die 70 miljoen die conservatief gestemd hebben). Ga in dialoog ipv ze uit het debat uit te sluiten.

Die eerste prent van z'n overzicht is zelfs niet eens eufemistisch, maar gewoon pure QAnon complottheoriën. Over de artstyle kun je discussiëren, maar imo is dit van hetzelfde niveau als de alcholstifttekeningen van edgy tieners op een wc-deur of strafstudiebank.

Washington Post
Dominion Voting Systems filed a defamation lawsuit Monday seeking more than $1.3 billion from Rudolph W. Giuliani, the lawyer for former president Donald Trump who played a key role in promoting the falsehood that the 2020 election was rigged.

The 107-page complaint, filed in federal court in D.C., cites dozens of statements Giuliani made about Dominion — on Twitter, in appearances on conservative media shows and on his own podcast — to promote the “false preconceived narrative” that the election was stolen from Trump.
That “Big Lie” not only damaged Dominion’s reputation and business and led to death threats against its employees, but also laid the groundwork for hundreds of people to storm the U.S. Capitol on Jan. 6, the complaint says. Five people died as a result of the attack, and dozens of law enforcement officials were injured.

Goed zo. Ik hoop dat hij de komende maanden niet meer slaapt, en dat er terecht een voldoende grote schadevergoeding wordt uitgesproken.

Die eerste prent van z'n overzicht is zelfs niet eens eufemistisch, maar gewoon pure QAnon complottheoriën. Over de artstyle kun je discussiëren, maar imo is dit van hetzelfde niveau als de alcholstifttekeningen van edgy tieners op een wc-deur of strafstudiebank.
Dat zijn inderdaad gewoon walgelijke prenten die inspelen op al die belachelijke QAnon complottheorieën. Dat zit qua niveau nog onder wat je op een toilet deur vindt.

Dat je niet akkoord gaat inhoudelijk kan uiteraard over gediscussieerd worden. Maar het direct afdoen als 'discriminerend gedachtengoed' en 'enorm beledigend' lijkt me dan net weer iets teveel de cancel culture op te gaan.
Dit leeft echt bij de mensen. (Je weet wel die 70 miljoen die conservatief gestemd hebben). Ga in dialoog ipv ze uit het debat uit te sluiten.
Please explain me waaronder je dit (en al zeker de eerste) moet klasseren en hoe je hier een deftig debat over kunt voeren?

Dat zijn inderdaad gewoon walgelijke prenten die inspelen op al die belachelijke QAnon complottheorieën. Dat zit qua niveau nog onder wat je op een toilet deur vindt.
Ik ben geen Qanon kenner? Welke theorie hangt Qanon aan dat transgenders toelaat in hun gekozen competitie?
Of dansend ziekenhuispersoneel terwijl er mensen hun naasten moeten afgeven?

Please explain me waaronder je dit (en al zeker de eerste) moet klasseren en hoe je hier een deftig debat over kunt voeren?
Dat is toch humor?
Kweet niet of je de voorgeschiedenis kent?

Edit het blijft een comic he. Maar eentje dat ik denk dat het gevoel bij de rechtser stemmende mensen mooi in kaart brengt.
En ik vind het echt intrigerend hoe afzijdig jullie hier allemaal voor staan. De time van healing zal idd nog even op zich laten wachten.

Ik ben geen Qanon kenner? Welke theorie hangt Qanon aan dat transgenders toelaat in hun gekozen competitie?
Of dansend ziekenhuispersoneel terwijl er mensen hun naasten moeten afgeven?
Neen, dat democratische politici slangenmensen zijn die jonge kinderen misbruiken en opeten

En ik vind het echt intrigerend hoe afzijdig jullie hier allemaal voor staan. De time van healing zal idd nog even op zich laten wachten.
Ik vind het toch frappant hoe het de Democratische Partij en progressieve kiezers zijn die de hand moeten uitsteken terwijl 147 Republikeinse afgevaardigden van het huis en 8 senatoren weigerden de verkiezingsuitslag te erkennen.

Biden moet gewoon zijn programma uitvoeren zonder te luisteren naar de Trump stemmers. Zij hebben de afgelopen vier jaar hun kans gehad om hun invloed uit te oefenen en kijk waar het Amerika gebracht heeft. En het is niet alsof Trump en zijn aanhang geluisterd heeft naar de mensen die op Clinton hadden gestemd.

Ik vind het toch frappant hoe het de Democratische Partij en progressieve kiezers zijn die de hand moeten uitsteken terwijl 147 Republikeinse afgevaardigden van het huis en 8 senatoren weigerden de verkiezingsuitslag te erkennen.

Biden moet gewoon zijn programma uitvoeren zonder te luisteren naar de Trump stemmers.
Dat van die hand uitsteken zijn Biden z'n woorden he, hij komt daarmee af. Als jij het daar niet mee eens bent kan je dat ongenoegen beter aan hem adresseren.

Zij hebben de afgelopen vier jaar hun kans gehad om hun invloed uit te oefenen en kijk waar het Amerika gebracht heeft. En het is niet alsof Trump en zijn aanhang geluisterd heeft naar de mensen die op Clinton hadden gestemd.
- Beurskoersen op all-time highs
- Covid-gekte en hysterie zijn onder controle gebleven zonder er heel de economie voor in vernieling te rijden
- Economisch vertrouwen dik in orde
- Topman van de Iraanse terreurtroepen geneutraliseerd
- Pro-life waarden mede hersteld
- US troepen teruggetrokken
- ....

Neen, dat democratische politici slangenmensen zijn die jonge kinderen misbruiken en opeten
Correctie: ze eten de kinderen niet op, ze oogsten het 'adrenochrome' (geoxideerde adrenaline) uit het bloed van kinderen die ze eerst martelen, die stress zorgt voor adrenaline-vrijzetting. Deze adrenochrome zorgt ervoor dat ze jong blijven, het is geen psychedelische drug, in tegenstelling tot wat Fear and loathing ons heeft wijsgemaakt.

Is een herverpakking van een antisemitische beschuldiging die al sinds de middeleeuwen meegaat:

Blood libel or ritual murder libel (also blood accusation)[1][2] is an antisemitic canard[3][4][5] which falsely accuses Jews of murdering Christian children (or other non-Jews) in order to use their blood as part of religious rituals.[1][2][6] Historically, these claims—alongside those of well poisoning and host desecration—have been a major theme of the persecution of Jews in Europe.[4]

Had gehoopt dat we na Biden zijn "verbindende boodschap" ook hier wat verder konden ipv wat propaganda langs beide kanten om te zien hoe erg "de anderen wel zijn".
Niet bedoeld als propaganda. Zoals gezegd is CNN imo in grat het zelfde bedje ziek.
En dat zijn dan twee van de grootste zenders, kun je je voorstellen dat de VRT en VTM op dergelijke manier over onze verkozen politici zouden beginnen berichten, elk aan één kant van het spectrum? Crazy toch.

Correctie: ze eten de kinderen niet op, ze oogsten het 'adrenochrome' (geoxideerde adrenaline) uit het bloed van kinderen die ze eerst martelen, die stress zorgt voor adrenaline-vrijzetting. Deze adrenochrome zorgt ervoor dat ze jong blijven, het is geen psychedelische drug, in tegenstelling tot wat Fear and loathing ons heeft wijsgemaakt.

Is een herverpakking van een antisemitische beschuldiging die al sinds de middeleeuwen meegaat:

Eh???! For real

Dat is geen cancel culture. Als wanneer we de dingen benoemen zoals ze zijn het debat sluiten is, dan ligt dat eerder aan jou dan aan ons.

Terug
Bovenaan