Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat de verkiezingen gestolen zijn, is ook al ontelbare keren ontkracht. Feiten zijn ondergeschikt aan sappige verhalen in het huidige politieke klimaat in de VS.Wat bezielt die gast om zo’n onzin te verzinnen? Die moet toch weten dat zo’n shit meteen ontkracht wordt
Niet deze discussie weerDat de verkiezingen gestolen zijn, is ook al ontelbare keren ontkracht. Feiten zijn ondergeschikt aan sappige verhalen in het huidige politieke klimaat in de VS.

Tja, het is wel het correcte antwoord op je vraag. Redelijk flauw om dan weg te lopen.Niet deze discussie weer
Ik laat de kelk mij passeren
Het is ook niet dat ze valabele alternatieven hebben eh, terwijl hun nog kritische kiezers er misschien wel het hunne van denken maar wegkijken om hun partij aan de macht te houden/brengen.
Jawel he, ze zouden er kunnen tegen in gaan. Laten horen dat dit niet de richting is dat ze uitwillen met hun partij en hun land. Het wegkijken en zwijgen is imo even schadelijk en gevaarlijk voor de situatie daar als de wacko's die al die leugens slikken als ware het de woorden van God zelf.Het is ook niet dat ze valabele alternatieven hebben eh
Lets be honest, politici luisteren naar 2 dingen: geld en stemmen.Jawel he, ze zouden er kunnen tegen in gaan. Laten horen dat dit niet de richting is dat ze uitwillen met hun partij en hun land. Het wegkijken en zwijgen is imo even schadelijk en gevaarlijk voor de situatie daar als de wacko's die al die leugens slikken als ware het de woorden van God zelf.
I agree, maar het is het failliet van hun/ons politiek en democratisch stelsel.Lets be honest, politici luisteren naar 2 dingen: geld en stemmen.
En het enige alternatief dat je hebt is:
1) stem op de andere partij
2) niet stemmen (waardoor je de andere partij de facto aan de macht helpt)
Dus als kiezer ben je dan fucked.
Ik snap wel dat mensen in dat usa kiessysteem liever de capriolen van hun partij gedogen dan te switchen of niet te stemmen.
Voor velen is de andere partij zo onacceptabel, dat men gwn de negatieve shit vd eigen partij blijft slikken.
Geldt voor beide kanten
Er zijn nog meer zaken waar politici naar luisteren, hoor. Zeker Volksvertegenwoordigers en Senatoren. Niet alles kan en moet herleid worden tot de president. Volksvertegenwoordigers en Senatoren worden ook verkozen, en de druk die op hen kan uitgevoerd worden is in de VS redelijk rechtstreeks. Daar is ook een iets bredere waaier mogelijk binnen één partij, dus Reps die bijvoorbeeld sociaal liberaal zijn. Of net omgekeerd. En is het (nog altijd zeldzaam) niet onmogelijk om als third party of independent te gaan zetelen.Lets be honest, politici luisteren naar 2 dingen: geld en stemmen.
Ik snap wel dat mensen in dat usa kiessysteem liever de capriolen van hun partij gedogen dan te switchen of niet te stemmen.
Voor velen is de andere partij zo onacceptabel, dat men gwn de negatieve shit vd eigen partij blijft slikken.
Geldt voor beide kanten
Ik heb gezien hoe effectief die druk is bij Mancin..Er zijn nog meer zaken waar politici naar luisteren, hoor. Zeker Volksvertegenwoordigers en Senatoren. Niet alles kan en moet herleid worden tot de president. Volksvertegenwoordigers en Senatoren worden ook verkozen, en de druk die op hen kan uitgevoerd worden is in de VS redelijk rechtstreeks. Daar is ook een iets bredere waaier mogelijk binnen één partij, dus Reps die bijvoorbeeld sociaal liberaal zijn. Of net omgekeerd. En is het (nog altijd zeldzaam) niet onmogelijk om als third party of independent te gaan zetelen.

Manchin is net een goed voorbeeld... hij is een conservatieve Democraat, van een sociaal-conservatieve vleugel die nationaal geen /weinig vertegenwoordiging zal vinden. Maar hij is wel verkozen door de steun. Dus een mooi voorbeeld van de bredere waaier binnen één partij.Ik heb gezien hoe effectief die druk is bij Mancin..![]()
Dan snap je ook wel dat wanneer 'de andere partij dwarsbomen' belangrijker wordt dan het naleven van de basisprincipes van de democratie (bv. het respecteren en erkennen van de verkiezingsuitslag, veroordelen van politieke intimidatie en geweld, ...) dat die democratie geen lang leven beschoren is.Lets be honest, politici luisteren naar 2 dingen: geld en stemmen.
Geldt voor beide kanten
Dat zien we toch overal?Dan snap je ook wel dat wanneer 'de andere partij dwarsbomen' belangrijker wordt dan het naleven van de basisprincipes van de democratie (bv. het respecteren en erkennen van de verkiezingsuitslag, veroordelen van politieke intimidatie en geweld, ...) dat die democratie geen lang leven beschoren is.
Van dooddoeners gesproken. Dat er ergens anders ook dingen mislopen, maakt het toch nooit goed.Dat zien we toch overal?
Dat is hier niet anders.
BTW verlaging wordt tegen gehouden omdat het voorstel komt van pvda, ondanks dat iedereen voor was.
In brussel wordt de fusie van de politie tegen gehouden door de vlaamse meerderheidspartijen, omdat het voorstel mede-ingediend was doro de nva en om de franstaligen te vriend te houden
Er gebeuren hier elke week van die dingen
ja want ik praat het wel goed?Van dooddoeners gesproken. Dat er ergens anders ook dingen mislopen, maakt het toch nooit goed.
Goedpraten niet, minimaliseren wel. Wat een vergelijkingen ook.ja want ik praat het wel goed?
Ik ga akkoord met wat hij zegt, ik zeg enkel dat we dat hier ook zien.
Dat zien we toch overal?
Dat is hier niet anders.
BTW verlaging wordt tegen gehouden omdat het voorstel komt van pvda, ondanks dat iedereen voor was.
In brussel wordt de fusie van de politie tegen gehouden door de vlaamse meerderheidspartijen, omdat het voorstel mede-ingediend was doro de nva en om de franstaligen te vriend te houden
Er gebeuren hier elke week van die dingen
'de andere partij dwarsbomen' belangrijker wordt dan het naleven van de basisprincipes van de democratie (bv. het respecteren en erkennen van de verkiezingsuitslag, veroordelen van politieke intimidatie en geweld, ...'.